До 85-річчя з дня народження Є.С.Грищенко
Демократизація громадської думки, гуманізація ставлення до людей з особливостями у розвитку, в тому числі і до глухих, стали невід’ємними ознаками на початку ХХІ століття в Україні, зумовили необхідність розгляду нового підходу до жестової мови глухих, підвищення її статусу, зміни ролі і місця жестової мови в освітньому процесі глухих в освітньому процесі системи спеціальних загальноосвітніх закладів (Н 90 і Н 91). Значна роль у цих важливих еволюційних процесах, хоч і з запізненням на кілька десятиріч, займають непересічні творчі постаті української сурдопедагогіки з числа практиків, котрі не стояли осторонь означених питань. До таких постатей можна сміливо віднести і представницю плеяди старшого покоління відомих київських сурдопедагогів, вчителя-математика, члена Об&r
...
Читати далі »