Розділ посібника розкриває теоретичний аспект застосування білінгвального підходу (українська жестова мова і українська мова) для спеціальних закладів (Н 90) і практичний аспект формування жестомовної комунікативної компетенції в умовах двомовності у 2 класі з предмету “Українська мова” на прикладі розуміння текстів за напрямами: “Дослідження особливостей тексту” (Орієнтовні вправи); “Дослідження видів текстів”. (Орієнтовні вправи); “Дослідження структури тексту”. (Орієнтовні вправи); “Удосконалення тексту”. (Орієнтовні вправи).
Набуття двомовних компентенцій з конкретними вміннями, навичками розроблено на основі програми Нової української школи (О.Савченко, 2018) і підручника “Українська мова” для 2 класу для спеціальних закладів загальної середньої освіти (H 90) (С.Кульбіда, 2019).
Нинішній
...
Читати далі »