Понеділок, 06.05.2024, 17:06
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2020 » Березень » 26

Розділ посібника розкриває теоретичний аспект застосування білінгвального підходу (українська жестова мова і українська мова) для спеціальних закладів (Н 90) і практичний аспект формування жестомовної комунікативної компетенції в умовах двомовності у 2 класі з предмету “Українська мова” на прикладі розуміння текстів за напрямами: “Дослідження особливостей тексту” (Орієнтовні вправи); “Дослідження видів текстів”. (Орієнтовні вправи); “Дослідження структури тексту”. (Орієнтовні вправи); “Удосконалення тексту”. (Орієнтовні вправи).
Набуття двомовних компентенцій з конкретними вміннями, навичками розроблено на основі програми Нової української школи (О.Савченко, 2018) і підручника “Українська мова” для 2 класу для спеціальних закладів загальної середньої освіти (H 90) (С.Кульбіда, 2019).
Нинішній ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 471 | Додав: Admin | Дата: 26.03.2020

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024