Розглянуто деякі питання розвитку мислення у глухих дітей дошкільного та шкільного віку в процесі їх навчання. На основі узагальнення результатів досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів в області сурдопсихологии вказано на особливості розвитку мислення у дітей, а також виділено ряд умов для його розвитку. Наведено варіанти Сурдопедагог дошкільних установ і шкіл щодо способів досягнення результатів у розвитку предметно-дієвого, наочно-образного і понятійного мислення у дітей.
Першочерговим завданням дитячих садків і шкіл є забезпечення глухих дітей необхідними знаннями на базі середньої освіти, підготовка їх до продовження навчання, де праці й соціально активного, самостійного життя. Виконання поставленого завдання можливе за умов повноцінного розвитку мислення у дітей.
Експериментальні психологічні дослідження P.M. Боскіс, Н.Г. Морозової, Ж.І. Шиф
...
Читати далі »