Основна причина моєї участі в обговоренні цієї теми - це тривога за майбутнє корекційної педагогіки, тривога за те, що огулом, скопом усіх дітей, які потребують спеціальних умов навчання, направляють до масової школи. Говорю про це, бо все своє життя була пов`язана з такою категорією дітей, адже працюю вчителем-дефектологом понад 40 років.
Звичайно, інклюзивна освіта повинна бути. Та чи всі діти зможуть навчатись в умовах масової школи?
Спроби підміни чи заміни спеціальної освіти тотальною інклюзією, її поспішне втілення можуть призвести до втрати дітьми з особливостями розвитку можливості отримати освіту, яка б забезпечила їх ріст у психічному, соціально-культурному напрямку. Та чи інша модель інтеграції повинна бути доступна і корисна дитині. На сьогоднішній день масові школи не готові організувати якісний навчальний процес для дітей з особли
...
Читати далі »