Освіта у нашій країні впродовж багатьох років зазнавала різних експериментів, змін, реформ. Ми захоплювались одними методами навчання, активно їх втілювали в педагогічну практику, потім розчаровувались, засуджували їх, відмовлялись від них, вишукували інші, знову розчаровувались, бо не отримували тих результатів, які очікували. Тепер зрозуміли, що ми навчали дітей не зовсім тому, що їм потрібно, що надаємо багато теоретичних знань тим дітям, які не можуть їх засвоїти, які не хочуть бути вченими-теоретиками, а бажають освоїти ту чи іншу професію, яка буде давати їм засоби для існування, простіше кажучи — годуватиме їх.
Новий Закон про освіту це враховує і, сподіваємось, дасть позитивні результати.
Реформування потребує і спеціальна педагогіка, яка повинна підготувати до життя дітей з особливими потребами, які у зв’язку з певними порушеннями мають обмежені можлив
...
Читати далі »