У статті досліджується проблема жестової мови в процесі навчання дітей з порушеннями слуху. Описано різні методи з активним використанням жестової мови в цивілізованих країнах, завдяки чому отримані позитивні результати у взаєминах "дитина-батьки", "учень-педагог", "особистість-суспільство". Проведена паралель щодо ставлення до мови жестів в нашому суспільстві. Автором проаналізовані причини невикористання невербальних засобів навчання і спілкування в Україні.
У цивілізованих країнах найвідчутніші зміни у навчанні глухих сталися в останнi десятиріччя.
Однією із суттєвих змін у цьому стадо визнання мови жестів як методу навчання нечуючих дітей. Відродження методу Рочестера у середині 60-х років XX століття в Америці послужило відправною точкою руху, який потім переріс у революцію під назвою "загальної комунікації". На дум
...
Читати далі »