П`ятниця, 19.04.2024, 09:11
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2018 » Січень » 09

У статті досліджується проблема жестової мови в процесі навчання дітей з порушеннями слуху. Описано різні методи з активним використанням жестової мови в цивілізованих країнах, завдяки чому отримані позитивні результати у взаєминах "дитина-батьки", "учень-педагог", "особистість-суспільство". Проведена паралель щодо ставлення до мови жестів в нашому суспільстві. Автором проаналізовані причини невикористання невербальних засобів навчання і спілкування в Україні.

У цивілізованих країнах найвідчутніші зміни у навчанні глухих сталися в останнi десятиріччя.

Однією із суттєвих змін у цьому стадо визнання мови жестів як методу навчання нечуючих дітей. Відродження методу Рочестера у середині 60-х років XX століття в Америці послужило відправною точкою руху, який потім переріс у революцію під назвою "загальної комунікації". На дум ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 327 | Додав: Admin | Дата: 09.01.2018

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024