Формування навичок читання та читацької культури у дітей з порушеннями слуху через впровадження білінгвального методу навчання на уроках літератури та в позаурочний час
Стаття присвячена проблемі формування інтересу до читання та читацької культури у нечуючих дітей через впровадження білінгвального методу на уроках літератури та в позаурочний час. Спираючись на актуальність використання жестової мови (ЖМ) у навчально-виховному процесі визначаються ефективні засоби спонукання глухої дитини до читання.
Звертається увага на створення двомовного середовища, в умовах якого формується інтерес до книги. Детально описані фрагменти уроків з української літератури, способи зацікавлення нечуючої особистості в самому процесі читання.
Читання є одним з головних показників внутрішньої культури людини. Читання високохудожньої літератури дозво
...
Читати далі »