У статті вперше розглянуто перші кроки зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень для осіб з порушеннями слуху. Висвітлено різні аспекти інноваційного підходу перевірки і оцінювання знань різних категорій нечуючих. Розкрито теоретичний аспект зазначеного нововведення для осіб з порушеннями слуху. Проаналізовано з точки зору статистики картину підготовки, процесу та результату нововведення, що закономірно розкриває причини деяких проблемних моментів.
Україна як правова держава впроваджує в освітній сфері радикальні зміни з тим, щоб кожний її громадянин мав можливість отримати якісну і доступну освіту. Ці зміни набули чітких форм на етапі вступу абітурієнтів до ВНЗ України. Ті щорічні вступні випробування для абітурієнтів, що проходили в стінах кожного ВНЗ, відійшли в минуле, і на їхнє місце прийшов новий процес перевірки знань саме для тих громадян, які
...
Читати далі »