Понеділок, 02.12.2024, 09:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [139]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [192]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2016 » Травень » 20

Розглянуто сутність соціальних стереотипів сприймання. Визначено основні складові стереотипу сприймання чуючими студентами нечуючої людини на базі аналізу близьких за смислом асоціацій, які складають загалом семантичне поле стереотипу. Розкрито смислове ядро домінуючого стереотипу сприймання, яке впливає на оцінку чуючими нечуючих, а також визначає особливості поведінки у ситуаціях міжособистісної комунікації.

Постановка проблеми. Нині вивчення особливостей та закономірностей процесів міжгрупового сприймання набуває значної актуальності. Передусім це пов’язано з посиленням уваги до процесів соціальної взаємодії, соціальної комунікації, соціальної політики і т.ін. Дослідження особливостей міжгрупового сприймання між чуючими та нечуючими актуалізується у зв’язку з активізацією процесів взаємної інтеграції. Зокрема, нині все більш поширеним стає н ... Читати далі »

Категорія: Країна глухих | Переглядів: 803 | Додав: Admin | Дата: 20.05.2016

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024