У статті представлено алгоритм професійної діяльності психолога-практика у роботі з нечуючими підлітками. Визначено концептуальні напрями алгоритмізації роботи психолога-практика з нечуючими підлітками та виділено умови реалізації складових алгоритму.
Сучасний стан розвитку міжособистісних взаємодій як репрезентацій особливостей суспільно-значущих стосунків, актуалізує потребу їх чіткого структурування з метою привнесення у зміст самої взаємодії конструктивності та ефективності їхнього розуміння безпосередньо самими учасниками взаємодій. Даний процес є досить складним і не завжди можливим, так як у більшості випадків такого роду взаємодії базуються на презентації внутрішніх потенціалів суб’єктів, які виступають їхніми необхідними складовими. Звідси, актуальність та зростаючий попит, на сучасному етапі розвитку суспільства, на професійну психологічну допом
...
Читати далі »