(До 111-річниці з дня народження видатного українського вченого)
В статті описано життєвий та педагогічний шлях відомого українського вченого, організатора освіти й науки Івана Панасовича Соколянського (1889-1960) – сподвижника науково-дослідних інститутів педагогіки та дефектології України. Відмічено вдале поєднання у діяльності вченого вирішення загально-педагогічних проблем та питань, що пов’язані з навчанням та вихованням дітей з особливостями психофізичного розвитку. Описано необхідність навчання глухих дітей жестовою мовою.
Діяльність відомого вітчизняного вченого Івана Панасовича Соколянського проходила у складних суспільно-політичних та економічних умовах. Під час всіх періодів свого життя він займав активну життєву позицію, виступаючи в перших рядах передових прогресивних сил, беручи участь у всіх соціально-політичних подіях к
...
Читати далі »