Стаття має на меті ознайомити з таким видом образотворчої діяльності як ліплення. Ліплення – необхідна складова навчального процесу як чуючих, так і нечуючих дошкільнят. Звертається увага на мовленнєвий розвиток під час підготовки до ліплення. Дитина з порушеннями слуху дістає багато знань про предмет (назва, форма, будова, колір, призначення). Акцентовано увагу на збагачення, удосконалення зв’язного мовлення (жестового чи словесного), за допомогою яких можна описати запам’ятований образ. З’ясовано вплив творчості на розвиток здібностей нечуючого дошкільника, його потреб та мотивів поведінки, на становлення особистості. Роз’яснено прийоми роботи з розвитку дрібної моторики. Надано конспект занятття гурткової роботи з нечуючими дітьми III року навчання.
Практика дошкільної освіти щоденно надає чимало скрави
...
Читати далі »