Середа, 29.05.2024, 19:47
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2016 » Січень » 25

В статті подано теоретичний аналіз проблеми використання жестів в невербальній комунікації осіб з порушеннями зору. Розглянуто види жестів, їх значення, можливості опанування та застосування у спілкуванні особами з глибокими порушеннями зору. Означено проблему емоційно-соціального розвитку дітей зі зниженим зором, підкреслюється значення сформованості у них невербальних засобів спілкування.

Процеси соціального розвитку суспільства визначають приорітетні завдання в сфері спеціальної педагогіки. Сучасний стан освіти характеризується стійкістю тенденцій гуманізації та гуманітаризації освіти. Все більшого значення набувають нові форми підготовки особистості дітей з проблемами розвитку до міжособистісної взаємодії в різних сферах життєдіяльності, що сприяє їх подальшій соціальній адаптації, оскільки першопричиною ускладненої адаптації дитини з порушеним зором нази ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 757 | Додав: Admin | Дата: 25.01.2016

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024