Стаття присвячена питанням особистісного становлення нечуючих дітей дошкільного віку творчими засобами. На прикладі спеціального дошкільного закладу демонструється гурткова робота, в умовах якої розвиваються природні здібності дитини, завдяки активізації її творчих уподобань. Визначено роль дорослих у створенні позитивного розвивального середовища для дитини під час роботи у гуртках. Звертається увага на те, що займаючись художньою працею чи вивчаючи культуру та звичаї рідного народу діти постійно перебувають у мовленнєвому середовищі (жестовому, словесному, двомовному), що покращує спілкування вихованців як із дорослими, так і з однолітками. Визначено та обґрунтовано принципи гурткової роботи в Дніпропетровському навчально-реабілітаційному Центрі.
Розробка нової філософії національної освіти зумовлює необхідність визначити вихідні теоретикометодологічні заса
...
Читати далі »