Проведення науково-практичного семінару з актуальної теми “Жестова мова в системі освіти дітей з порушенням слуху”, вважаємо, є велінням часу і повинно стати покликом перебудови у системі навчання дітей з порушеннями слуху в дошкільних і шкільних навчальних закладах. Дуже прикро, що в Україні досі дебатується питання про статус та місце жестової мови в житті глухих, в тому числі, в системі освіти нечуючих дітей. Чому в Україні не визнається жестова мова, яка є основним засобом міжособистісного спілкування глухих, як окремої лінгвістичної мови?! Чому до шкіл глухих дітей досі з ВУЗів потрапляють педагогічні кадри з мінімальним обсягом знань про жестову мову, недостатнім рівнем володіння навичками рідної мови глухих? Чому жестова мова не знайшла належного місця у системі спеціальної освіти сьогодні і до цього часу трактують її як “міміко-жестикуляційне мовленн
...
Читати далі »