Чесно кажучи, раніше мені ніколи не доводилось відвідувати дитячі садки для діток з порушеннями слуху. І ось зовсім недавно випала така нагода… Важко сказати, чого саме очікувала від цих відвідин, але побачене мене вкрай здивувало. Про деякі моменти я розповім, розглядаючи окремі ситуації, які ми, нечуючі практиканти, обговорили між собою і спробували проаналізувати зі своєї точки зору.
Ситуація 1
Під час уроку у молодшій віковій групі педагог забороняла використовувати жестову мову навіть присутнім нечуючим студентам. Нашого перекладача попросили сісти, “не махати руками” і не відволікати дітей.
Аналіз ситуації
Перше враження було приголомшливе: “Як це так?!”. Звичайно ж, ми, нечуючі, можемо зчитувати з губ те, що говорить викладач, але так безцеремонно позбавити глухого студента можливості почути все, що гово
...
Читати далі »