Від різних установ ідуть нарікання щодо мовного розвитку учнів спеціальних шкіл-інтернатів.
За останні роки змінився контингент учнів. Слабочуючі діти з І-II ступенем туговухості вчаться в загальноосвітніх школах, а у спеціальних школах вже майже немає поділу на І і II відділення.
Значні зміни відбулися в навчальному плані шкіл. Зменшилась кількість годин на вивчення предметів та корекційну роботу.
На індивідуальні заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови в 2-5 класах відводиться 14 годин при наповнюваності класів 8-10 учнів, в 6-8 класах - 6 годин, в 9 класі - 4 години, а в 10-12 класах взагалі немає годин індивідуальної роботи.
Зменшилась кількість годин на вивчення української мови.
В початкових класах на вивчення української мови відводиться 7-8 годин (раніше було 12 годин). Зникли уроки зчитування з губ. Уроки розвитку мовленн
...
Читати далі »