Свою доповідь з проблеми навчання глухих людей у вищій школі я хочу розпочати з вислову К.Е.Ціолковського, що з дитинства мав порушений слух: "Глухота була моїм батогом, що гнав мене все життя. Вона віддаляла мене від людей, від шаблонового щастя, змусила мене зосередитися, віддатися своїм навіяним наукою думкам. Без неї я ніколи б не зробив і не закінчив стільки робіт”.
В Україні у вищій школі III-IV рівня акредитації на сьогоднішній день ще не створена система професійної підготовки людей з порушеннями слуху, не вироблені конкретні механізми їхнього навчання. Відкритими залишаються питання організації навчального процесу, впровадження сучасних технологій і технічних засобів навчання, підтримки й індивідуалізації професійної підготовки студентів з порушеннями слуху (спеціальні навчальні посібники, мультимедійні підручники і ін.). Все це робить навчання у вищій школі молодих людей із фізичними обмеженнями дуже скл
...
Читати далі »