Метою фізичного виховання у спеціальних закладах для глухих дітей має бути максимально можливий розвиток життєздатності дитини, корекція та розвиток таких психомоторних здібностей, як просторова орієнтація, раціональний розподіл м'язових зусиль, здатність до м'язового розслаблення, почуття часу та ритму, рухової пам'яті, швидкості рухових реакцій тощо. Відставання цих здібностей у глухих дітей в першу чергу пов'язано з вадою слуху та зниженням вестибулярної функції.
Корекція психомоторної сфери глухих дітей дозволяє покращити кінестетичний контроль, тобто вміння визначити м'язові зусилля та їх регулювання. Ці аспекти дуже важливі для соціальної й трудової адаптації дітей даної типологічної групи, а також для правильної самооцінки та самореалізації в цілому.
Практика роботи з фізичного виховання глухих дітей показала, що корекції психомоторної сфери не приділяється належної уваги. Аналіз сучасних науково-методич
...
Читати далі »