У дореволюційний час в Україні становище глухонімих у суспільстві було дуже важким. На це впливали, насамперед, погляди й ставлення громадськості до людей цієї категорії. Навчання глухих дітей не було державним завданням.
Спеціальні школи для глухонімих дітей почали створюватись в дореволюційній Україні у першій половині XIX ст. Вони відкривалися за приватної ініціативи, утримувалися на кошти опікунства і були платними. На той час не було єдиного кваліфікованого керівництва навчально-виховною роботою закладів для глухонімих дітей. Кожна школа проводила цю роботу по-своєму. Навчальні програми розроблялися місцевими педагогічними колективами на основі власного досвіду. Єдиних навчальних планів, програм та підручників школи не мали. Навчання глухих в Україн
...
Читати далі »