Четвер, 02.05.2024, 05:25
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів

Навчальний мультфільм для нечуючих дітей віком до 3-х років підготували родина Литвинчуків (м.Чернівці) на каналі ТВ Няня.
Просимо вашої оцінки і, звичайно, підтримки для продовження вкрай необхідної справи навчання малюків жестовій мові.

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 582 | Додав: Admin | Дата: 23.05.2015

Опитування орієнтоване на батьків і створене з метою з'ясування необхідності застосування жестової мови у процесі виховання нечуючих дітей.

1.Скільки років Вашій дитині?
2.В якій школі вона навчається (навчалася)?
3.В якій мірі розвинене у неї усне мовлення?
4.Як дитина сприймає інформацію від Вас?
5.Якою мовою Ви з дитиною спілкуєтеся?
6.Як Вашій дитині легше сприймати та передавати інформацію?
7.Як Ви володієте жестовою мовою?
8.Якщо Ви знаєте жестову мову, то чи допомагає вона у спілкуванні з дитиною?
9.Яким чином Ви оволоділи жестовою мовою?
10.Як Ви вважаєте, чи потрібно дітям вивчати жестову мову?
11.Чому?
12.Якщо Ви не знаєте жестової мови, то чи хотіли б вивчити?
13.Як хотіли б вивчати жестову мову?
14.Ваші пропозиції
15.Чи потрібно чуючим батькам нечуючо ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 560 | Додав: Admin | Дата: 18.05.2015

Психологический тест “Педагогическая справедливость”

1. В классе вы назначаете старостой:
а) ученика, который дружит с учителями;
б) ученика, который хорошо учится;
в) ученика с хорошими лидерскими качествами;

2. Больше всех в классе вы хвалите:
а) тех, кто дружит с учителем, всё им сообщает;
б) тех, кто хорошо учится, у кого высокие результаты;
в) кто очень старается, независимо от результата стараний;

3. На открытых уроках вы доверите самое ответственное:
а) тому, кто хорошо учится, кто выучит;
б) поработаете дополнительно с двоечниками, чтобы они тоже могли проявить себя;
в) тому, чьи родители хотят видеть своих детей выступающими;

4. Когда вы отсутствовали, в классе разбили стекло
а) вы поговорите с активом класса тет-а-тет с каждым, они по дружбе с учите ... Читати далі »

Категорія: Консультація | Переглядів: 719 | Додав: Admin | Дата: 14.05.2015

Безсумнівно, дуже важливою є роль жестової мови у формуванні особистості та світогляду глухої дитини. Сприяти суттєвому прискоренню процесу оволодіння навичками правильної жестової мови може широке використання в школах для глухих дітей комп'ютерної техніки. Цій темі присвячена моя доповідь.
Висновок стосовно ролі жестової мови зроблено, перш за все, на підставі власного життєвого досвіду. Адже я втратив слух, коли мені було близько року. Протягом 12 років навчався в Київській школі-інтернаті №9, де одержав неповну середню освіту. Під час навчання розумів вчителів, зчитуючи сказане з губ.
Тільки одна вчителька з географії, у якої були глухі батьки, використовувала на уроках жестову мову. Всі учні її уважно слухали і добре розуміли.
Ще одна вихователька вечорами показувала учням діафільми з титрами, пояснювала за допомогою жестів їх зміст, а потім проводила оп ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 536 | Додав: Admin | Дата: 08.05.2015

Напевно, моя доля та мої проблеми мало відрізняються від долі та проблем тих, хто з дитинства був обділений хорошим слухом. Ще в дитячому садочку, який я в ранньому віці відвідувала разом із чуючими дітьми, для мене світ був “країною в країні”. Я мало сприймала все те, що відбувалося довкола, а отже, не брала участі у святкових ранках, не співала, не танцювала, не розповідала віршів. Просто сиділа в кріслі разом з батьками як глядач, бо світ звуків був для мене далеким та нерозбірливим.
Для моїх батьків стало зрозумілим, що я не зовсім добре чую, коли мені минуло два роки. Сподіваючись, що можна щось змінити, ми їздили до лікарів Львова, Донецька, Києва. Та, виявилось, що єдине, що могло би дати нам можливість розвинути мою мову і допомогти спілкуватись, це спеціальне навчання за умови придбання слухового апарату. В моєму місті не було ні спеціалізованого садочка ... Читати далі »

Категорія: Країна глухих | Переглядів: 476 | Додав: Admin | Дата: 03.05.2015

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 квітня 2015 р. №222

ПОРЯДОК
залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до проведення зовнішнього незалежного оцінювання

1. Цей Порядок визначає механізм залучення педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців до виконання робіт і надання послуг, пов’язаних з проведенням зовнішнього незалежного оцінювання (далі — зовнішнє оцінювання).
2. Український центр оцінювання якості освіти (далі — Український центр) або регіональний центр оцінювання якості освіти (далі — регіональний центр) залучає до проведення зовнішнього оцінювання педагогічних, наукових, науково-педагогічних працівників та інших фахівців (далі — працівники).
... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 626 | Додав: Admin | Дата: 27.04.2015

Працюючи в спеціалізованій загальноосвітній школі-інтернаті №18 для слабочуючих дітей, я спостерігала за контактами між нечуючими дітьми і сурдопедагогами та чуючими батьками, які їх виховують. У позаурочний час у школі та поза школою і великі, і малі діти спілкуються між собою жестовою мовою. Вони позитивно ставляться до вчителів та вихователів, які володіють жестовою мовою, не соромлячись, звертаються до них за будь-якою порадою, просять пояснити незрозумілі слова, які вони спостерігають під час розмови дорослих. За допомогою жестової мови вони розуміють лексичне значення слова.
На уроках із використанням жестової помітно, що учні почувають себе вільніше, їх спілкування стає барвистим, емоційним й живим. Учні дуже стараються: їм багато чого хочеться розповісти.
Для того, щоб було взаєморозуміння між сурдопедагогом та учнем, педагогу необхідно вільно володіти так ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 850 | Додав: Admin | Дата: 22.04.2015

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 липня 2011 р. №752
(в редакції Постанови від 15.04.2015р.)

ПОЛОЖЕННЯ
про Єдину державну електронну базу з питань освіти

1. Єдина державна електронна  база з питань освіти (далі - Єдина база) є автоматизованою системою збирання, верифікації, оброблення, зберігання та захисту даних, у тому числі персональних, щодо надавачів та отримувачів  освітніх послуг з метою забезпечення потреби фізичних та юридичних осіб.
До Єдиної бази вносяться дані щодо дітей шкільного віку, вступників, студентів (курсантів, слухачів), аспірантів, докторантів, випускників навчальних  закладів, їх рівнів та ступенів освіти, дані щодо навчальних закладів незалежно від форми власності та підпорядкування, місцевих органів виконавчо ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 1237 | Додав: Admin | Дата: 19.04.2015

Протягом усієї історії Харківської школи-інтернату (зараз - НВК для дітей з вадами слуху), якій у 2006 році виповнюється вже 110 років, велику увагу педагоги приділяли не лише розумовому та фізичному вихованню, роботі над мовленням, навчанню читанню з губ, впровадженню мовного режиму в побут учнів, але й їх трудовій підготовці. У школі завжди були слюсарні та швейні майстерні. Учні отримували професійну підготовку, яка допомагала їм знайти своє місце в житті. В умовах соціальної, економічної розбудови незалежної держави, створення національної освіти навчання та виховання дитини з вадами слуху базується на використанні її потенціальних можливостей на шляху інтеграції в суспільство чуючих. Але залишаються недостатньо розробленими проблеми змісту й методів навчання нечуючих дітей, проблеми навчально-методичної роботи, профільної диференціації та спеціалізації, спрямовані на розвиток ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 853 | Додав: Admin | Дата: 17.04.2015

Шановні освітяни!
Із щирою радістю і сердечним піднесенням вітаємо Вас зі світлим і радісним святом -
Великоднем!
Нехай Свято Великодня стане для кожного початком нового життя — кращого та добрішого і принесе Вам злагоду, добробут, успішність та процвітання.
Нехай Ваші душі будуть багаті на добро, як святковий стіл, чисті як Великодній рушник і веселі, як українські писанки. Хай малинові дзвони Великодня принесуть у Вашу оселю радість, віру, надію і любов.
Христос Воскрес! Воістину воскрес!

... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 681 | Додав: Admin | Дата: 11.04.2015

« 1 2 ... 41 42 43 44 45 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024