Субота, 20.04.2024, 05:50
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів

У розвитку пострадянської незалежної України на перше місце вийшли проблеми загальнодержавного масштабу. Це відбулося в усіх сферах життя країни. Не залишилася осторонь і педагогіка. Оскільки все має свій початок, то саме дослідження в галузі історії становлять найбільшу цінність.
Без минулого немає майбутнього - це незаперечна істина. З того часу відколи Україна здобула свою незалежність, ми формуємо свою власну історію. Сучасний суспільний розвиток, реалії початку XXI століття схиляють до роздумів про наше майбутнє. На якому етапі суспільного розвитку ми знаходимось? Що очікує нас у майбутньому? Яким шляхом іти? Тому ми уважно вдивляємось у минуле, щоб знайти в ньому ознаки майбутнього, адже все, що здійснюється в часі, має свою історію. Змістом історії слугує історичний процес, тобто перебіг, умови та успіхи співжиття або життя людства в його розвитку і результатах. Відта ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 799 | Додав: Admin | Дата: 21.02.2015

Сучасна спеціальна школа потребує таких методик та технологій навчання, які б забезпечили якісне навчання дітей з особливими потребами. Значної уваги набуває навчання учнів початкових класів як таке, що забезпечує підґрунтя для подальшого опанування знань, інтелектуального розвитку, їх суспільної соціалізації.
Якщо перед спеціальними школами для дітей з порушенням слуху стоїть завдання наблизити мову глухої дитини до мови чуючої, то перед сурдопедагогами початкових класів це завдання ускладнюється ще й тим, що спершу глуху дитину треба привести від стану мовчання до стану мовлення. У цей важкий період відбувається одномоментне вивчення словника і вивчення звуків мови. Дитина ще тільки має вивчати буквар, а програма з розвитку мовлення вимагає вже певних знань. При цьому треба врахувати ще один важливий фактор - фактор втраченого часу. Якщо в чуючої дитини вивчення мови ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1790 | Додав: Admin | Дата: 15.02.2015

Є в Калуші рай на землі,
Де трави, дерева і квіти,
Хатки-теремки: і великі, й малі, —
Навчаються тут слабочуючі діти.
Це їх — неслухняних, вертких і маленьких,
Як тих пташенят, огорнувши теплом,
Приводять до школи ріднесенькі неньки
Із зраненим серцем й підбитим крилом.
Шукають поради і теплого слова,
Чекають їх діти і їхні батьки.
І берег дитинства, і берег любові
У цьому куточку вони віднайшли.

(Г.Д.Шєкета, філолог, вчитель української мови і літератури спецшколи-інтернату).

Саме тут, у цьому райському куточку, де навчається сотня слабочуючих дітей не в одному типовому приміщенні, а в різних, прилеглих одна до одної будівлях, колектив школи робить все для того, щоб дітям було затишно, тепло і комфортно.
Перед педагогами постає одне з головних завдань - підготувати суспільст ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 674 | Додав: Admin | Дата: 10.02.2015

КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
(виконавчий орган Київської міської ради)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 03.02.2015р., №67

Про організацію у 2015 році харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва, заснованих на комунальній власності територіальної громади міста Києва

Відповідно до статті 25 Закону України “Про освіту”, статті 21 Закону України “Про загальну середню освіту”, статті 5 Закону України “Про охорону дитинства”, на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 19 червня 2002 року №856 “Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах”, від 02 лютого 2011 року №116 “Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошк ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 592 | Додав: Admin | Дата: 08.02.2015

СХВАЛЕНО
Постановою Верховної Ради України
від 13 січня 2015 року №96-VIII

РЕКОМЕНДАЦІЇ
парламентських слухань на тему: "Освіта, охорона здоров’я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення"

Учасники парламентських слухань на тему: "Освіта, охорона здоров’я та соціальне забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: проблеми та шляхи їх вирішення", що відбулися 4 червня 2014 року, відзначають, що державна політика стосовно дітей з порушеннями психофізичного розвитку спрямовується на надання їм рівних з іншими дітьми можливостей для реалізації своїх конституційних прав. В українському суспільстві формується нова філософія державної політики щодо дітей з особливими освітніми потребами, поступово змінюються погляди ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 697 | Додав: Admin | Дата: 04.02.2015

Освітній потенціал – одна з небагатьох конкурентних переваг України на теперішньому переломному етапі нашої історії. Але це лише потенціал. Для того, щоб викладачі й студенти, університети загалом розкрили його та реалізували, необхідно створити відповідні умови.
Ми на порозі подвійного виклику – з одного боку, світ дуже мінливий, освітні тенденції розвиваються безперервно, необхідно рухатися в прискореному темпі, щоб почувати себе на рівних з колегами і конкурентами. З іншого – наші освіта і наука дісталися нам у спадок від ізольованої радянської системи й більше, ніж за 20 років незалежності ми практично не інтегрувалися у світові процеси.
Для того, щоб наздогнати та не відставати, сьогодні потрібно діяти блискавично.
Українські учні виграють міжнародні освітні змагання, наші університети пишаються освітніми традиціями, ал ... Читати далі »

Категорія: Освіта України | Переглядів: 688 | Додав: Admin | Дата: 01.02.2015

Студенти низки вишів України звернулися до російських студентів МГТУ імені Баумана, Московського державного технічного університету цивільної авіації, Московського фінансово-промислового університету "Синергія" і МДУ імені Ломоносова з закликом протистояти інформаційній війні Росії та перевіряти фейки російських ЗМІ.
Проте, як кажуть самі студенти, звернення адресоване всім росіянам без винятку.
Серед іншого, автори звинувачують "інформаційну війну" в поділі народів.
На відео студенти Національного авіаційного університету, Національного технічного університету “Київський політехнічний інститут”, Київського національного університету ім.Тараса Шевченка та Київського національного економічного університету ім.Вадима Гетьмана заявляють про те, що Україну та Росію розділяє лише інформаційний шум.
“У нас в країні зараз йде війна, ... Читати далі »

Категорія: Адміністратор сайту | Переглядів: 602 | Додав: Admin | Дата: 28.01.2015

Цікаво, чи є у світі хоч одна людина, яка не любила б казки? Ось і наші вихованці Житомирської спецшколи-інтернату дуже люблять дивитися казочки по телевізору, читати їх разом з вихователями. А нещодавно учні початкових класів самі створили казку. А точніше, одразу три казки-інсценізації.
Оскільки у листопаді у нашій школі проходив місячник праці, то й казочки були підібрані відповідно. Всі вони ілюстрували, наскільки важливою в житті є праця, і що може трапитись з тими, хто лінується і не старається.
Керівник театрального гуртка Ірина Гальчевська, вихователька Людмила Гуменюк, педагог-організатор Ірина Тернова та психолог Наталя Блохіна підготували з учнями початкових класів казки “Троє поросят”, “Бабка та Мураха” і “Сорока-Білобока”. З величезним задоволенням малюки, та й старші учні, спостерігали за тим, що відбувається на сцені. А щ ... Читати далі »

Категорія: Країна глухих | Переглядів: 625 | Додав: Admin | Дата: 25.01.2015

Вчений, бізнесмен і письменник розповів чому вчителям не потрібно підвищувати зарплату, як навчити школярів стати багатими і щасливими і що спільного в українського педагога з даішником, пише Руслан Іванов у №1 журналу Корреспондент від 16.01.2014.
Реалізувавши понад 50 бізнес-проектів у різних сферах – рекламі, маркетингу, книговидавництві, освіті, – Володимир Співаковський переконався, що всю систему освіти в країні можна реформувати за три роки без великих фінансових вкладень.
Президент освітньої корпорації Гранд знає, як навчити школярів стати багатими і щасливими, а вчителів – сучасними і високооплачуваними. У нього є рецепт, як зробити систему освіти однією з найважливіших у країні і найбільш вигідних сфер вкладення грошей.
Тому Співаковський з неприхованою іронією вислуховує від Корреспондента перерахування проблем, які має вирішити майбутня ... Читати далі »

Категорія: Освіта України | Переглядів: 702 | Додав: Admin | Дата: 23.01.2015

Всего четыре педагога совершили революцию педагогического воспитания в ХХ веке. Это американец Джон Дьюи, немец Георг Кершенштейнер, итальянка Мария Монтессори и наш соотечественник Антон Макаренко.
Мария Монтессори стала первой в истории своей страны женщиной-доктором. Всю жизнь она проработала с детьми, создав путём точных наблюдений уникальную систему образования для разностороннего и гармоничного развития ребёнка. А также сформулировала краткие заповеди-напоминания для родителей. Они просты, но если вдуматься в каждую из них - это многотомная мудрость в нескольких словах.
Если Вы будете хотя бы раз в год перечитывать этот список, то взаимоотношения с детьми могут выйти на качественно новый уровень, а ребенок вырастет более развитой и гармоничной личностью:
1.Детей учит то, что их окружает.
2.Если ребенка часто критикуют - он учится осуждать.
3.Ес ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 707 | Додав: Admin | Дата: 17.01.2015

« 1 2 ... 43 44 45 46 47 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024