П`ятниця, 26.04.2024, 01:14
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2013 » Травень » 17 » Запрошуємо до Київської вечірньої (змінної) спецшколи!
00:55
Запрошуємо до Київської вечірньої (змінної) спецшколи!

Загальноосвітній навчальний за­клад II-III ступенів "Вечірня (змінна) спеціальна школа №27” м.Києва

Теми над якими працює школа:

"Концептуальні положення білінгвального навчання в контексті дитино-центризму”;

"Освіта осіб з особливими потреба­ми: шляхи розбудови”.

 У навчальному закладі можуть навча­тись 120 учнів з вадами слуху, зору, з по­рушенням мовлення та легкими формами ДЦП з різних регіонів України.

Школа надає базову загальну середню освіту (8-9 клас) та повну загальну се­редню освіту (10-11 клас).

Після закінчення школи випускники беруть участь у зовнішньому неза­лежному оцінюванні та продовжують навчання у вищих навчальних закла­дах:

-Національному університеті "Украї­на”;

-Національному технічному універси­теті "КПІ”;

-Національному педагогічному уні­верситеті ім.М.П.Драгоманова та ін.

 Наші учні паралельно навчаються у:

-Київському професійному ліцеї сфери послуг;

-Київському вищому регіональному професійному училищі будівництва;

-Київському профучилищі швейного та перукарського мистецтва;

 В школі обладнані кабінети корекції мовлення з комп'ютерними комплекса­ми, на яких встановлено програму "Жи­вий звук”, кабінет інформатики з інтерак­тивною дошкою.

Адміністрація школи постійно органі­зовує для учнів безкоштовні екскурсії.

Директор школи - Алла Петрівна Садова, вчитель вищої категорії, "Вчитель-методист”

 Склад педагогічного колективу:

загальна кількість — 13;

учителів-методистів — 2;

старших учителів — 2;

«Відмінників освіти України» — 2;

учителів вищої категорії — 5;

учителів І категорії — 2

учителів II категорії — 1;

учителів-спеціалістів — З,

бакалаврів — 2.

Перелік документів для вступу до школи:

заява; документ про освіту; паспорт; індифікаційний код; довідка від лікаря (форма №086-У); пенсійне посвідчення.

Контакти:  04080, м.Київ, Цимлянський про­вулок, 2, тел.:  (044) 417-24-48, e-mail:  vzsh27@bigmir.net

 

ДОВІДКОВА:

Рішенням Виконкому Київської міської ради народних депутатів і Київського міського відділу народної освіти від 28.08.1947р. №409 було відкрито В(З)СШ №27. Спочатку школа була розташована в приміщенні школи №34 (вул. Горького 44) і заняття розпочалися з 1 грудня 1947р. Завдяки активній роботі небайдужих до цієї справи людей, з 1984 року школа отримала власне приміщення, за адресою Цимлянський провулок 2, і по цей час школа знаходиться за цією адресою

Вечірня (змінна) спеціальна школа №27 – загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів для молоді з особливими потребами у якому працює професійний творчий педагогічний колектив, відкритий для інновацій. 

Мета стандарту спеціальної освіти: створення оптимальних умов для досягнення соціальної зрілості кожною особистістю, розвиток тих здібностей, які потрібні їй і суспільству, досягнення певного рівня освіченості, використовуючи потенціал компенсаторно-корекційних можливостей, включення її в соціально-вартісну активну діяльність, забезпечення тих знань, умінь та навичок, рис характеру, які уможливлюють її нормальне життя в соціальному середовищі. Концепція стандарту спеціальної освіти проектується на дитину з особливими потребами, її вік, час і характер порушення (сенсорне, фізичне чи інтелектуальне), його глибину, потреби  та потенційні можливості відносно психофізіологічних показників розвитку в нормі та логіки змісту навчальної галузі, в тому числі компенсаторно-корекційного компонента. 

Основними завданнями В(З)СШ №27 є:

 -створення необхідних умов для розвитку особистості учнів з максимальним використанням її потенційних можливостей;

 -забезпечення розвитку психічних функцій, в тому числі сенсорних систем, збереження і зміцнення фізичного здоров'я дітей;

 -забезпечення змістової і методичної наступності на різних ступенях навчання

 

Семінари

-Екологічне виховання – обов'язкова умова  виховного процесу;

-Професійна етика і культура прфесійних стосунків між учителями в сучасній школі;

-Склад і структура, конструювання уроку;

-Реалізація принципу індивідуального підходу в навчально-виховному процесі

-Дефектологічні семінари

-Особливості жестової мови та її роль у психічному розвитку молоді з вадами слуху;

-Жестова мова – компенсаційний засіб, який дозволяє глухому спілкуватись з оточуючими;

-Соціальний розвиток учнів з вадами слуху, соціалізація їх в суспільстві.





Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 917 | Додав: Admin | Рейтинг: 3.0/1
Всього коментарів: 0
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024