Загальноосвітній навчальний заклад II-III
ступенів "Вечірня (змінна) спеціальна школа №27” м.Києва
Теми над якими працює школа:
"Концептуальні положення білінгвального
навчання в контексті дитино-центризму”;
"Освіта осіб з особливими потребами: шляхи
розбудови”.
У навчальному закладі можуть навчатись
120 учнів з вадами слуху, зору, з порушенням мовлення та легкими формами ДЦП з
різних регіонів України.
Школа надає базову загальну середню освіту
(8-9 клас) та повну загальну середню освіту (10-11 клас).
Після закінчення школи випускники беруть
участь у зовнішньому незалежному оцінюванні та продовжують навчання у вищих
навчальних закладах:
-Національному університеті "Україна”;
-Національному технічному університеті
"КПІ”;
-Національному педагогічному університеті
ім.М.П.Драгоманова та ін.
Наші учні паралельно навчаються у:
-Київському професійному ліцеї сфери послуг;
-Київському вищому регіональному професійному
училищі будівництва;
-Київському профучилищі швейного та
перукарського мистецтва;
В школі обладнані кабінети корекції
мовлення з комп'ютерними комплексами, на яких встановлено програму "Живий
звук”, кабінет інформатики з інтерактивною дошкою.
Адміністрація школи постійно організовує для
учнів безкоштовні екскурсії.
Директор школи - Алла Петрівна Садова,
вчитель вищої категорії, "Вчитель-методист”
Склад педагогічного колективу:
загальна кількість — 13;
учителів-методистів — 2;
старших учителів — 2;
«Відмінників освіти України» — 2;
учителів вищої категорії — 5;
учителів І категорії — 2
учителів II категорії — 1;
учителів-спеціалістів — З,
бакалаврів — 2.
Перелік документів для вступу до школи:
заява; документ про освіту; паспорт;
індифікаційний код; довідка від лікаря (форма №086-У); пенсійне посвідчення.
Контакти: 04080, м.Київ,
Цимлянський провулок, 2, тел.: (044) 417-24-48, e-mail: vzsh27@bigmir.net
ДОВІДКОВА:
Рішенням Виконкому Київської міської ради народних
депутатів і Київського міського відділу народної освіти від 28.08.1947р. №409 було
відкрито В(З)СШ №27. Спочатку школа була розташована в приміщенні школи №34
(вул. Горького 44) і заняття розпочалися з 1 грудня 1947р. Завдяки активній
роботі небайдужих до цієї справи людей, з 1984 року школа отримала власне
приміщення, за адресою Цимлянський провулок 2, і по цей час школа знаходиться
за цією адресою
Вечірня (змінна) спеціальна школа №27 –
загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів для молоді з особливими
потребами у якому працює професійний творчий педагогічний колектив, відкритий
для інновацій.
Мета стандарту спеціальної освіти: створення
оптимальних умов для досягнення соціальної зрілості кожною особистістю,
розвиток тих здібностей, які потрібні їй і суспільству, досягнення певного
рівня освіченості, використовуючи потенціал компенсаторно-корекційних
можливостей, включення її в соціально-вартісну активну діяльність, забезпечення
тих знань, умінь та навичок, рис характеру, які уможливлюють її нормальне життя
в соціальному середовищі. Концепція стандарту спеціальної освіти проектується
на дитину з особливими потребами, її вік, час і характер порушення (сенсорне,
фізичне чи інтелектуальне), його глибину, потреби та потенційні
можливості відносно психофізіологічних показників розвитку в нормі та логіки
змісту навчальної галузі, в тому числі компенсаторно-корекційного
компонента.
Основними завданнями В(З)СШ №27 є:
-створення необхідних умов для розвитку
особистості учнів з максимальним використанням її потенційних можливостей;
-забезпечення розвитку психічних
функцій, в тому числі сенсорних систем, збереження і зміцнення фізичного
здоров'я дітей;
-забезпечення змістової і методичної
наступності на різних ступенях навчання
Семінари
-Екологічне виховання – обов'язкова
умова виховного процесу;
-Професійна етика і культура прфесійних
стосунків між учителями в сучасній школі;
-Склад і структура, конструювання уроку;
-Реалізація принципу індивідуального підходу
в навчально-виховному процесі
-Дефектологічні семінари
-Особливості жестової мови та її роль у
психічному розвитку молоді з вадами слуху;
-Жестова мова – компенсаційний засіб, який
дозволяє глухому спілкуватись з оточуючими;
-Соціальний розвиток учнів з вадами слуху,
соціалізація їх в суспільстві.
|