Посада асистента вчителя в українському законодавстві: основні функції, завдання, необхідні компетентності
Постанова Кабінету міністрів України від 15.08.2011р. №872 “Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах” зазначає, що “особистісно орієнтоване спрямування навчально-виховного процесу забезпечує асистент вчителя, який бере участь у розробленні та виконанні індивідуальних навчальних планів та програм, адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими потребами”. З ініціативи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Міністерством соціальної політики доповнено Класифікатор професій посадою асистента вчителя інклюзивного навчання (наказ Держспоживстандарту від 28.07.2010р. №327). Посаду асистента вчит
...
Читати далі »