У "Концепції спеціальної освіти осіб з фізичними та психічними вадами в Україні на найближчі роки і перспективу” (1996р.) обґрунтовано необхідність глибокого переосмислення сучасного стану спеціальної освіти молоді з дефектами слуху, аналізу наявних у навчально-виховному процесі недоліків та їх виправлення, що сприяє повноцінній реалізації людини в соціальному, професійному та особистому житті.
Таким чином, аналітичне вивчення шляху розвитку методів навчання у загальних та спеціальних закладах дає можливість осмислити причини низької ефективності традиційних методів навчання молоді з вадами слуху, які не призводили до фіксованих позитивних зрушень, виявити психолого-педагогічні умови, що дозволяють на практиці реалізувати теоретичні рекомендації та висновки.
Людина є істотою біосоціальною, тому дуже важливо задовольнити як біологічні, так і соціальні її потреби, зокрема, у спілкуванні. Лише завдяки спілкуванню
...
Читати далі »