Поскаржитися на шкільне навчання або запропонувати ідеї для його поліпшення відтепер можна буде безпосередньо в МОН.
Міністерство освіти і науки України повідомляє, що з 2 вересня у Департаменті загальної середньої та дошкільної освіти розпочинає роботу гаряча телефонна лінія з питань організації навчально-виховного процесу в школах країни.
Скористатися цією лінією можуть батьки дітей, що навчаються в системі середньої освіти. Свої скарги та пропозиції батьки можуть висловити за київськими телефонами: 481-47-68 (початкова школа, 1-4 класи); 481-32-07 (5-11 класи).
За оперативною інформацією МОН, 1 вересня 2013 року розпочнуть роботу 19,5 тис. загальноосвітніх навчальних закладів, в яких навчатимуться 4,1 млн учнів.
Уперше сядуть за парт
...
Читати далі »