Середа, 08.05.2024, 20:15
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2021 » Липень » 06

Розвиток дитини з порушеннями слуху, навчання робити перші кроки в сприйманні і розумінні інформації, виховати її здоровою і розумною, чесною, кмітливою, наполегливою і працьовитою, готовою до життєвих труднощів, допомогти їй набути життєвих компетентностей є надзвичайно чутливими питаннями у виборі одномовності чи двомовності. 
Кожна нечуюча дитина, незалежно від ступеня порушення слуху має право на двомовність, тобто на білінгвальність, що стосується володіння жестовою і словесною мовами (Н. Адамюк, О. Біланова, О. Бурлака, Г. Воробель, Т. Заяць, Н. Зборовська, Н. Іванюшева, С. Кульбіда, Л. Лещенко, Л. Луценко, О. Романовська, І. Чепчина та ін.). Двомовний підхід ґрунтується на почерговому використанні національної словесної та природної жестової мов, не просто вивчення двох мов, а забезпечення викладання навчальних дисциплін в двомовному режимі, причому зазвичай ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 56 | Додав: Admin | Дата: 06.07.2021

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024