Неділя, 21.01.2018, 11:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [87]
Законодавство [43]
Сурдопедагогіка [82]
Освіта глухих [149]
Освіта України [47]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [60]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2015 » Липень » 04

Глухі діти. У цьому випадку говорять про тяжкому порушенні слуху. Після створення необхідного контакту, коли дитина відчує довіру до дослідника, необхідно приступити до дослідження слуху. В умовах школи застосовується метод гучної і шепітної мови.

В обладнаних кабінетах використовуються спеціальні аудіометри. Які особливості можуть з'ясовуватися при короткому обстеженні глухого дитини? Головним патологічним симптомом є зниження або відсутність слуху, відсутність мовлення. Обследующий голосом розмовної гучності вимовляє голосні звуки або прості слова і просить дитину повторити вимовлені звуки. Зазвичай більшість глухих чують і повторюють голосні звуки, вимовлені гучним голосом у самої вушної раковини. І тільки деякі з них можуть повторити прості слова (мама, тато). Всі глухі реагують на стуки: ногою об підлогу, г ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 101 | Додав: Admin | Дата: 04.07.2015

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018