Субота, 27.04.2024, 18:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2018 » Квітень » 02

У статті зроблено огляд двох сучасних концепцій навчання і виховання осіб з порушеннями слуху на матеріалі зарубіжних досліджень. Описано особливості методологічних підходів, постановка цілей та завдань кожної педагогічної системи. Виділена роль жестової мови як рідної для глухих і ставлення до нього представників різних систем.
Питання використання ЖМ на сьогодні є найбільш актуальною проблемою сурдопедагогіки. Л.С.Виготський говорив, що центральне і спеціальне питання в теорії і практиці навчання глухих.
Центральне тому, що створена своя система спеціального навчання глухих, в якій розробляються методи і засоби педагогічного процесу, що базувалися і базуються на оцінці мови жестів і дактилології як засобів спілкування глухих.
Спеціальне тому, що погляди на роль мови жестів і дактильного мовлення у навчально-виховному процесі безпосередньо залежить ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 346 | Додав: Admin | Дата: 02.04.2018

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024