Четвер, 24.05.2018, 16:19
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [88]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [82]
Освіта глухих [153]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [60]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2015 » Жовтень » 07

Вивчення досвіду роботи спеціальних загальноосвітніх шкіл показало, що значний відсоток дітей з порушеннями слуху має комбіновані дефекти - порушення слуху і затримку психічного розвитку, порушення слуху і розумову відсталість, які часто розпізнаються тільки під час навчання в школі.
Поєднання глухоти з розумовою відсталістю - явище складне і багатопланове. В такому поєднанні кожний дефект зберігає свої особливості, але відбувається не просте складання симптомів, а виникає нова складна структура дефекту. Проте розвиток цих дітей підпорядкований загальним закономірностям і детермінований як внутрішніми, так і зовнішніми передумовами, він відбувається поетапно, етапи змінюються у певній послідовності, але перебіг цього процесу у кожної категорії має свої особливості. Врахування цих особливостей у диференційованому навчально-виховному процесі забезпечує ефективність реаліз ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 325 | Додав: Admin | Дата: 07.10.2015

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018