Середа, 21.11.2018, 12:53
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [97]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [86]
Освіта глухих [158]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [62]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2014 » Січень » 30
Проблема входження глухих в соціальне середовище відноситься до найстаріших соціально-педагогічних проблем. Вона особливо актуалізувалася з виникненням спеціально організованого навчання і виховання глухих дітей. Щоб вирішити цю проблему, глухих дітей і стали навчати звукової словесної мови, яка є основним загальнолюдським засобом спілкування. Водночас виникла і проблема співіснування в умовах спеціальної школи цього засобу спілкування з міміко-жестикуляційною мовою глухих, яка є природною їх мовою. Спеціальні школи намагалися знайти шляхи вирішення проблеми включення глухих осіб в соціальне середовище. Як практичне завдання така проблема постала ще на початку XIX століття. Вперше вона була поставлена в Англії в 1819 році.
В 1825 році ця ж ідея щодо інтеграції глухих в колектив чуючих була описана в роботі Даніеля. і, нарешті, в 1829 році відомий німецький сурдопедагог Гразер дав найбільш обгрунтовану теорію спіль ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 420 | Додав: Admin | Дата: 30.01.2014

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018