Понеділок, 25.09.2017, 21:46
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [78]
Законодавство [42]
Сурдопедагогіка [82]
Освіта глухих [144]
Освіта України [46]
Освіта за кордоном [19]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [59]
Адміністратор сайту [6]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2013 » Грудень » 6 » Педагогічні читання – 2013
11:53
Педагогічні читання – 2013
На запрошення кафедри сурдопедагогіки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова інструктор слухового кабінету нашого закладу Н.Г.Скубак взяла участь у ХІV-ій Всеукраїнській науково-практичній конференції "Педагогічні читання-2013”, присвяченій проблемі "Інтеграції дітей з вадами слуху в суспільство та напрямкам інклюзивної освіти в Україні”, яка проходила з 04 по 08 червня 2013 року в м.Києві.
Засідання круглого столу та пленарне засідання науково-практичної конференції проходило під головуванням завідувача кафедри сурдопедагогіки ІКПП НПУ імені М.П.Драгоманова, доктора психологічних наук, професора, Президента ГО "Інститут сурдопедагогічної політики” Л.І.Фомічової.
Учасників конференції привітали: проректор з наукової роботи НПУ імені М.П.Драгоманова, доктор філософських наук, професор Г.І. Волинка; директор ІКПП НПУ імені М.П.Драгоманова, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член Наглядової Ради ГО "Інститут сурдопедагогічної політики” В.М.Синьов, генеральний директор НВП "ВАБОС” В.П.Овсяник та ін.
У привітанні учасників конференції взяли участь також студенти-сурдопедагоги, серед яких були і ті, що проходили педагогічну практику в нашому закладі; актори театру "Райдуга”, які свого часу були випускниками шкіл глухих та слабочуючих України.
На конференції розглядались питання:
-Інтеграція дітей з порушенням психофізичного розвитку в  загальноосвітній простір.
-Соціалізація, інтеграція та інклюзія: теорія, семантика та структура.
-Провідні засоби онтогенетичного розвитку та спілкування осіб з вадами слуху.
-Сурдопедагогічний супровід: форми і зміст інтегрованого та інклюзивного навчання.
-Професійна компетентність в реалізації інтегрованого та інклюзивного навчання.
-Педагогічні, психологічні та соціальні виклики інтегрованого та інклюзивного навчання.
-Міжнародний досвід інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями.
-Чинне законодавство в галузі інтегрованої та інклюзивної освіти.
-Хід інтегрованого та інклюзивного навчання в різних областях України.
-Діагностика готовності дітей з вадами слуху до інтегрованого та інклюзивного навчання та вимоги до сурдопедагогічного супроводу.
-Спеціальна освіта як чинник досягнень випускників шкіл України для дітей з вадами слуху.
З доповідями на пленарному засіданні виступили:
-директор Центру інклюзивної освіти НПУ імені М.П.Драгоманова, дійсний член НАПН України доктор педагогічних наук, професор В.І.Бондар – "Інтеграція дітей з порушенням слуху”;
-головний спеціаліст відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів Галина Федорівна Лабайчук;
-генеральний директор центру слухової реабілітації "Аврора” О.І.Радченко – "Новітні забезпечення зростаючих комунікативних та навчальних потреб дітей з вадами слуху”;
-директор НВП "ВАБОС”, доктор біологічних наук Б.С.Мороз – "Роль ресурсного центру в організації взаємодії з батьками дітей з порушеннями слуху при навчанні в масовій школі”;
-аспірант кафедри сурдопедагогіки Н.О.Клим – "Погляди М.Д.Ярмаченка на ефективність сурдопедагогічної допомоги глухим та слубочуючим дітям”.
-Директори спеціалізованих навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом з різних областей України.
Пленарне засідання науково-практичної конференції завершилось обговоренням проекту та прийняттям резолюції.


Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 344 | Додав: Admin | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2017