Субота, 23.11.2024, 08:58
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [139]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [192]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2014 » Вересень » 4 » Як працювати із щоденниками учнів? Смішні записи вчителів в шкільних щоденниках.
14:53
Як працювати із щоденниками учнів? Смішні записи вчителів в шкільних щоденниках.

Правила роботи класного керівника зі щоденниками учнів:
1.Щоденник має перевірятися класним керівником один раз на тиждень.
2.Учні повинні чітко знати вимоги, які висуває класний керівник до ведення щоденника.
3.Щоденник учня має відображати результати його навчальних досягнень без акцентування на особистих якостях учня.
4.Щоденник учня має відображати його активність у житті класу та результативність його участі в шкільному житті.
5.Наприкінці тижня учні можуть підрахувати й зафіксувати кількість позитивних оцінок за минулий тиждень. Це приємно й батькам - зазирнувши у щоденник дитини, побачити її досягнення за тиждень.
6.Щоденники треба використовувати для того, щоб підтримувати учня у складні для нього хвилини життя, аби своїм записом щиро відзначити його успіхи та досягнення.

Записи у щоденниках учнів, які робить класний керівник, не повинні бути однотипними й стандартними. Адже учні, особливо на середньому етапі навчання, дуже ревно ставляться до того, що написав учитель у щоденнику, які слова дібрав, відзначаючи їхні досягнення, чи повторив ці слова в щоденнику іншого учня.
Говорячи про шкільний щоденник, можна запропонувати кілька цікавих заходів, пов’язаних із ним. У багатьох сім’ях шкільні щоденники є родинною реліквією. В архівах багатьох сімей знаходяться щоденники кількох поколінь.
У зв’язку з цим цікавою може видатись класна година, на яку будуть запрошені батьки учнів, дідусі та бабусі і протягом якої прозвучать “щоденникові історії” про значення щоденника у шкільному житті того часу, коли вони були дітьми.
Цікавим заходом у межах класної гуморини може стати “Ода щоденникові”. Діти вигадують афоризми на слово “щоденник”, розповідають фантастичні історії про  життя щоденника у різних власників, створюють вірші, присвячені щоденнику,  захищають проект щоденника XXI століття.


Смішні записи вчителів в шкільних щоденниках!

Все, хлопці, літо скінчилося, як це не прикро. І комусь пора в школу. Але нам хоча б не потрібно в школу. Діти віком від 7 до 17 років, ось кому можна поспівчувати. Заняття, домашка, друга взуття, контрольні, фізрук - не сама весела перспектива на найближчі дев'ять місяців. Примиряє з усім цим тільки те, що в школі все-таки буває весело.
Друзі, зміни, спонтанні акції протесту проти недосіл котлет в їдальні і, якщо пощастить, захоплююче спілкування з педагогами на сторінках головного учнівського документа - щоденника.
Школярі, справжні і колишні, з задоволенням викладають в мережу вчительські зауваження. А адмін веб-сайту ОНП до Дня Знань зібрав найкрутіші з них в одному матеріалі.

 

Далі буде.

Категорія: Освіта України | Переглядів: 5238 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024