Неділя, 21.01.2018, 17:32
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [87]
Законодавство [43]
Сурдопедагогіка [82]
Освіта глухих [149]
Освіта України [47]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [60]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2017 » Грудень » 24 » Відповідь НАПНУ на звернення ГО ОНП
15:29
Відповідь НАПНУ на звернення ГО ОНП

На адресу ОНП надійшов лист-відповідь від Національної академії педагогічних наук України від 08.12.2017р. №2-7/254 на звернення ГО “Об’єднання нечуючих педагогів” від 27.10.2017р. №12.

Шановні члени ГО “Об’єднання нечуючих педагогів”

Відповідно до Конвенції ООН про права дитини та Конвернції ООН про права осіб з інвалідністю, які Україна поетапно ратифікувала у 1989 та 2009 роках, державна політика щодо дітей з особливими потребами спрямовується на надання їм рівних з іншими дітьми можливостей щодо реалізації їхніх прав, передбачених Конституцією України.
Інклюзивне навчання, як одна із форм здобуття відповідного рівня освіти особами з особливими потребами, в т. ч. й особами з порушеннями слуху, власне, й передбачає забезпечення конституційних прав у виборі навчального закладу будь-якою дитиною (незалежно від стану психофізичного розвитку) чи її батьками.
Водночас, інклюзія, як явище, не є панацеєю від усіх проблем наявних у галузі освіти і, зокрема в освіті осіб з особливими потребами.
Відтак, розуміючи вашу стурбованість, наведеними у листі-зверненні (№12 від 27 жовтня 2017 р.) позиціями, зазначаємо таке:
- Національною академією педагогічних наук України і, зокрема Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України, послідовно і цілеспрямовано проводиться політика щодо виваженого і поступового запровадження інклюзивної форми навчання на теренах України;
- інклюзивна форма навчання, в тому числі осіб з порушеннями слуху (глухих та слабкочуючих дітей) може мати позитивні результати лише за умови відповідного психолого-педагогічного і корекційно-реабілітаційного супроводів кожного учня командою спеціально підготовлених фахівців, які володіють усіма необхідними методиками роботи, в т. ч. й знанням жестової мови при роботі з глухими й слабкочуючими дітьми;
- інклюзивна форма навчання осіб з особливими потребами є альтернативною формою здобуття освіти нарівні з іншими, в тому числі й системою спеціальних навчальних закладів, які за об’єктивної потреби можуть мати статус інтернатних.
Ці позиції підтверджуються наявністю в системі НАПН України (Інститут спеціальної педагогіки) відповідних лабораторій (сурдопедагогіки, жестової мови, проблем інклюзивного навчання та ін.), де розробляються сучасні технології для різних форм навчання осіб з особливими освітніми потребами.

З повагою,
т.в.о. Президента НАПН України В.І.Луговий

Текст листа

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 47 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018