Четвер, 25.04.2024, 01:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Сурдопедагогіка

Відомо, що будь-яке патологічне порушення змінює цілісність і природність життя дитини, порушує її контакт з оточуючим світом, знижує життєву компетентність і діяльнісний потенціал, обмежує можливості фізичної, інтелектуальної, культурної адаптації, ускладнює соціалізацію та інтеграцію таких дітей у суспільство.
Первинні порушення в розвитку, втому числі стійке зниження слуху, призводять до випадіння дитини з соціально-культурного традиційного освітнього простору, порушення зв'язку з культурою як джерелом розвитку специфічних людських здібностей і способів діяльності, з фізичною культурою як складовою загальної культури людства.
Для дітей зі зниженим слухом характерним є порушення слухового сприймання, недостатній розвиток мовлення, пізнавальних процесів, своєрідність розвитку рухової сфери.
Оскільки специфічною особливістю керування рухами людини є мовл ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1241 | Додав: Admin | Дата: 08.05.2014

Наш час - час змін і перетворень у різних сферах життя, зокрема й у навчально-виховному процесі нечуючих.
Педагоги шкіл покликані виховати людину - впевнену в собі, перспективну, вміючу поєднати духовний світ, знання, практику та ініціативність.
Це можливо лише за умов особистісно-зорієнтованого навчання та виховання, тому що педагогічні технології, зорієнтовані на особистість, найповніше забезпечують комфортні, безконфліктні й безпечні умови розвитку дитини, всебічно реалізують її природний потенціал.
Цей підхід був і залишається головним у роботі педагогічного колективу Березівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-III ст. для дітей зі зниженим слухом.
Інтерактивні технології, технологія інтегрованого та розвивального навчання, колективних творчих справ, навчання як дослідження, створення ситуації успіху, проектна технологія займають ч ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 741 | Додав: Admin | Дата: 08.04.2014

Проект “Читаємо казки” - додаток до складеної нами Програми жестової мови (1-4 класи шкіл глухих дітей, 2004 рік). Програма рекомендує використання відеозаписів зустрічей з видатними працівниками УТОГ, зі старшокласниками, складання казок учнями. Останнє завдання найскладніше для глухих школярів.
Ставлення педагогів і батьків до казок, звичайно, позитивні: казка виховує, навчає, розвиває. Але для глухого малюка, який лише починає оволодівати українською мовою (а це довгий і складний процес), словесний текст надто незрозумілий, а іноді й недоступний.
Отже, наша робота на допомогу батькам учнів, учителям 1-4 класів та студентам дефектологічних факультетів. Вона складається з відеозаписів трьох казок жестовою мовою й методичних рекомендацій щодо поєднання застосування жестової мови й словесних засобів навчання, використання набутих понять в процесі формув ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1308 | Додав: Admin | Дата: 04.04.2014

У Державній національній програмі “Освіта” наголошується на необхідності вдосконалення освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку в системі закладів суспільного виховання, забезпечення їхньої повноцінної життєдіяльності та соціальної адаптації, розвитку адаптаційних можливостей.
Розв'язання задач соціальної адаптації в значній мірі лягає на плечі спеціальної школи.
Одним із цих завдань є створення умов для розвитку вихованців, найважливішим з яких є формування словесної мови. Це легко зрозуміти, якщо врахувати ту виключно важливу роль, яка належить мові в житті людського суспільства і кожної людини зокрема. Адже мова - це засіб і спілкування, і мислення, і пізнання оточуючої дійсності. Шлях до суспільства лежить виключно через мову і мовні форми мислення.
Наші педагоги, які працюють в школі більш 30-ти років, відзначають, що порівня ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 2419 | Додав: Admin | Дата: 27.03.2014

Забезпечення сучасного рівня навчання дітей з вадами слуху тісно пов'язане з комп'ютерними технологіями, які є значним резервом інтелектуального та творчого розвитку дитини.
Комп'ютерна програма "Українська дактильна абетка” створена для дітей, що мають порушення слуху, батьків, які бажають вивчити українську дактильну абетку, щоб мати можливість з раннього дитинства спілкуватися зі своєю дитиною та розвивати її здібності, а також для всіх бажаючих вивчити українську дактильну абетку.
Створюючи комп'ютерну програму "Українська дактильна абетка”, автори намагались:
1)надати можливість розвитку дитині з порушеним слухом, формувати у неї впевненість у своїх силах;
2)забезпечити доступний зміст, розвивальний характер навчання нечуючої дитини;
3)забезпечити принцип індивідуального підходу до кожної дитини;
4)полегшити спілкування, взаємовідносини чуючих батьків і педагогів та нечуючих дітей.
Комп'ютер ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1514 | Додав: Admin | Дата: 18.03.2014

(з досвіду роботи Кам'янець-Подільського багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру для дітей з комплексними психофізичними вадами)

Розвиток української державності, інтеграція в європейське та світове співтовариство, відмова від тоталітарних методів управління державою і розбудова громадянського суспільства передбачають орієнтацію на людину, націю, пріоритети духовної культури визначають напрями реформування навчально-виховного процесу.
Кардинальні зміни, що переживає сучасне суспільство в усіх сферах життя, породжує, на жаль, такі негативні явища, як втрата моральних ідеалів, світоглядна обмеженість, бездуховність, що і супроводжуються зловживаннями, злочинністю, грубими правопорушеннями, загостреною криміногенною ситуацією. "У результаті кардинальних соціально-економічних, політичних, світоглядно-культурних змін у нашій державі... настав час падіння моральності, ... стрімко знизилась вихо ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1138 | Додав: Admin | Дата: 15.03.2014

Свою доповідь з проблеми навчання глухих людей у вищій школі я хочу розпочати з вислову К.Е.Ціолковського, що з дитинства мав порушений слух: "Глухота була моїм батогом, що гнав мене все життя. Вона віддаляла мене від людей, від шаблонового щастя, змусила мене зосередитися, віддатися своїм навіяним наукою думкам. Без неї я ніколи б не зробив і не закінчив стільки робіт”.
В Україні у вищій школі III-IV рівня акредитації на сьогоднішній день ще не створена система професійної підготовки людей з порушеннями слуху, не вироблені конкретні механізми їхнього навчання. Відкритими залишаються питання організації навчального процесу, впровадження сучасних технологій і технічних засобів навчання, підтримки й індивідуалізації професійної підготовки студентів з порушеннями слуху (спеціальні навчальні посібники, мультимедійні підручники і ін.). Все це робить навчання у вищій школі молодих людей із фізичними обмеженнями дуже скл ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1471 | Додав: Admin | Дата: 13.03.2014

Метою фізичного виховання у спеціальних закладах для глухих дітей має бути максимально можливий розвиток життєздатності дитини, корекція та розвиток таких психомоторних здібностей, як просторова орієнтація, раціональний розподіл м'язових зусиль, здатність до м'язового розслаблення, почуття часу та ритму, рухової пам'яті, швидкості рухових реакцій тощо. Відставання цих здібностей у глухих дітей в першу чергу пов'язано з вадою слуху та зниженням вестибулярної функції.
Корекція психомоторної сфери глухих дітей дозволяє покращити кінестетичний контроль, тобто вміння визначити м'язові зусилля та їх регулювання. Ці аспекти дуже важливі для соціальної й трудової адаптації дітей даної типологічної групи, а також для правильної самооцінки та самореалізації в цілому.
Практика роботи з фізичного виховання глухих дітей показала, що корекції психомоторної сфери не приділяється належної уваги. Аналіз сучасних науково-методич ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 833 | Додав: Admin | Дата: 09.03.2014

Коли батьки маленької дитини після огляду лікаря отримують діагноз про глухоту, то не знають, куди бігти від відчаю. Всілякі походи по лікарях та цілителях нічого не дають. Батьки поступово починають розуміти, що дитина дійсно має ваду слуху. Постає питання, що робити далі. Вже пережиті страшні та чорні дні, пройшли всі етапи розвитку почуттів - шок, розуміння "жаху” діагнозу, захисне заперечення діагнозу і, нарешті, батьки досягли рівня прийняття дитини такою, яка вона є. В їхньому житті поступово вимальовується ще нечіткий контур кінцевої мети - зростити, виховати, навчити говорити, зробити глуху дитину щасливою людиною.
Та для цього потрібно докласти чимало зусиль й багато чому навчитися. Тільки спеціальні систематичні заняття зможуть допомогти дитині.
Суттєвий вплив на розвиток особистості дитини, формування у неї морального потенціалу має сім'я. Та успішне виховання й удосконалення позитивних якостей дитин ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1667 | Додав: Admin | Дата: 07.03.2014


Последующие контакты с выпускниками показали, что они в процессе получения дальнейшего образования испытывают определенные общие трудности, а именно:
-недостаточные, по сравнению с выпускниками общеобразовательных школ общего типа, знания, умения и навыки по целому ряду предметов школьной программы;
-недостаточные, по сравнению с выпускниками общеобразовательных школ общего типа, знания, умения и навыки по информатике и информационным технологиям у выпускников наших Курсов и полное их отсутствие у других выпускников;
-недостаточные, по сравнению с выпускниками общеобразовательных школ общего типа, умения и навыки абстрактного мышления, памяти, логики, анализа, а также способности обобщать и делать выводы и умозаключения.
Дети с особенностями слуха, обучающиеся в современной школе, обладают более высоким уровнем развития речи и познавательной деятельности, чем в предшествующие годы. Однако в соответств ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 660 | Додав: Admin | Дата: 28.02.2014

« 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024