П`ятниця, 17.08.2018, 10:16
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [91]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [86]
Освіта глухих [157]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [61]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Сурдопедагогіка
Вища освіта
Прийом на навчання осіб з вадами слуху здійснено в таких навчальних закладах:
-Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут” (16 осіб, в тому числі 10 осіб - за напрямом підготовки "Комп'ютерні науки" та 6 осіб - за напрямом "Інженерна механіка”);
-Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова (10 осіб - за напрямом підготовки "Педагогічна освіта”, спеціальність "Дефектологія”);
-Київський національний університет технологій та дизайну (5 осіб - за напрямом підготовки "Економіка і підприємництво”);
-Національна металургійна академія України (15 осіб - за напрямом підготовки "Економіка і підприємництво”);
-Київський державний технікум легкої промисловості (15 осіб - за напрямом підготовки "Легка промисловість”, спеціальність "Швейне виробництво”).

Корекційна освіта дітей з порушеннями слуху
Нині освіту в спеціально організ ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 468 | Додав: Admin | Дата: 21.01.2014

9-10 червня 2000 р. в Культурному центрі УТОГ відбулася І Всеукраїнська конференція "Історія навчання глухих в Україні”.
Конференція була організована і проведена за ініціативи Українського товариства глухих та за участі Міністерства освіти і науки України, АПН України.
У роботі конференції взяло участь понад 110 чоловік. Серед них - академік АПН України, доктори наук (5), кандидати наук (11). З доповідями виступили 40 учасників, які представили близько ЗО наукових установ, навчальні заклади, обласні організації УТОГ, громадські організації тощо.
Учасниками конференції було відзначено, що в сучасних соціально-економічних умовах першочергового значення набуває якість підготовки молоді до самостійного життя. Це безпосередньо стосується і осіб з вадами слуху, котрі мають практично необмежені можливості свого розвитку і можуть плідно працювати.
Перед сурдопедагогічною теорією і практикою постають важливі і ск ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 353 | Додав: Admin | Дата: 14.01.2014

На запрошення кафедри сурдопедагогіки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова інструктор слухового кабінету нашого закладу Н.Г.Скубак взяла участь у ХІV-ій Всеукраїнській науково-практичній конференції "Педагогічні читання-2013”, присвяченій проблемі "Інтеграції дітей з вадами слуху в суспільство та напрямкам інклюзивної освіти в Україні”, яка проходила з 04 по 08 червня 2013 року в м.Києві.
Засідання круглого столу та пленарне засідання науково-практичної конференції проходило під головуванням завідувача кафедри сурдопедагогіки ІКПП НПУ імені М.П.Драгоманова, доктора психологічних наук, професора, Президента ГО "Інститут сурдопедагогічної політики” Л.І.Фомічової.
Учасників конференції привітали: проректор з наукової роботи НПУ імені М.П.Драгоманова, доктор філософських наук, професор Г.І. Волинка; директор ІКПП НПУ імені М.П.Драгоманова, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних на ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 375 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2013

Уважаемые родители, друзья, коллеги!
В последнее время все больше детей с недостатками слуха и речи учится в общеобразовательных школах, и это очень радует родителей и сурдопедагогов, реабилитировавших этих детей. Ведь дети, воспитанные не в обстановке интерната, а в кругу семьи под ласковыми взглядами матери и домашних, имеют больше шансов стать достойными членами общества новой независимой Украины.
Я ни в коей мере не хочу уменьшить достижения классической методики обучения детей с недостатками слуха и речи, но после создания в нашей стране Центра реабилитации "СУВАГ-Киев” у детей с такими недостатками появилась альтернативная форма обучения в нашем Центре, а не только в специальных детских садах и школах.
Верботональную методику (ВТМ) разработал академик Петар Губерина около пятидесяти лет тому назад. Сейчас в мире существует более двухсот центров на пяти континентах. За девять лет реабилитации в Центре " ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 413 | Додав: Admin | Дата: 27.11.2013

Речь является необходимым условием формирования мысли и неотъемлемым компонентом общения, в ходе которого она развивается и совершенствуется. Эту основную философскую концепцию профессор П.Губерина использовал при разработке ВТМ. При естественном развитии у детей дошкольного возраста речь достигает достаточно высокого уровня, что позволяет им общаться со слышащими - как со сверстниками, так и со взрослыми. Основная особенность ВТМ заключается в том, что он выступает за интеграцию ребенка с нарушениями слуха в среду слышащих, а это возможно только тогда, когда ребенок докажет, что он может общаться так, как и остальные члены общества.
Основное средство коммуникации человека - это речь. Значит, нужно научить глухого говорить. ВТМ, учитывая психологические аспекты развития ребенка и особенности его речевой деятельности, положил в основу обучения детей с нарушением слуха развитие его слуховой функции. При восприятии л ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 563 | Додав: Admin | Дата: 23.11.2013

Городской медицинский Центр реабилитации детей с нарушениями слуха и речи был организован после подписания в 1991 году договора между Главным управлением охраны здоровья г.Киева (ГУОЗ) и Центром реабилитации детей с нарушениями слуха и речи "СУВАГ” города Загреба (Хорватия), который на протяжении сорока лет плодотворно работает по верботональному методу академика Петара Губерины, обучая речи глухих и слабослышащих детей. Специалисты города Киева - врачи и сурдопедагоги прошли формативный курс, затем циклы специализации в Загребе, получили лицензионные дипломы с правом работать по верботональному методу. Центр "СУВАГ-Киев” выполняет функции Городского детского сурдологического кабинета.
Основными задачами центра являются:
-обеспечение детей города Киева высококвалифицированной консультативно-диагностической и коррекционно-педагогическои помощью при выявлении нарушений слуха и речи, а также последующее обучение с ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 590 | Додав: Admin | Дата: 20.11.2013

Поняття глухоти як відсутності сприймання і розпізнавання звуків вживається навіть в тих випадках, коли інструментальні дослідження показують наявність достатніх залишків слуху, що не використані для самостійного поповнення мовного запасу. Самоідентифікація людини як глухої являє собою відмову від користування залишками слуху та усним мовленням для спілкування. Однак, як відомо, тотально глухих людей серед осіб з вадами слуху лише невеликий відсоток.
Вітчизняна система навчання та виховання нечуючих дітей завжди визначала пріоритетним навчання усному мовленню, що відповідно ставило проблему розвитку слухового сприймання як запоруку ефективності формування усного мовлення.
Для потреб навчання довгі роки використовувалася педагогічна класифікація дітей з вадами слуху по рівню розвитку усного мовлення (Р.М.Боскіс та інші). Зрозуміло, що чим менше років нечуючій дитині, тим складніше віднести її до категорії глухих ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 598 | Додав: Admin | Дата: 15.11.2013

Нормальна функція слухового аналізатора має вирішальне значення для загального розвитку людини. Це визначається тим, що слуховий аналізатор є одним з основних каналів, завдяки якому людина одержує інформацію про навколишній світ. Останнім часом збільшилась кількість дітей, що мають вроджені вади слуху. Доведено, що в подальшій соціальній адаптації таких дітей основну роль відіграє раннє слухопротезування та методична слухомовна робота. Однак, здебільшого ці заходи провадяться із запізненням через те, що порушення слуху в дітей лишаються невиявленими до 12-24 місяців.
Через це неабиякого значення набуває раннє виявлення порушень слуху за допомогою сучасних діагностичних методів та правильна оцінка потенційних можливостей слухової системи таких дітей. Діагностику має виконувати лікар-отоларинголог-аудіолог, оскільки від діагнозу та правильної оцінки стану слухової функції залежить успіх всіх подальших заходів з реаб ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 300 | Додав: Admin | Дата: 07.11.2013

Науково-технічний прогрес стимулює пошук результативного розв'язання проблем максимальної реабілітації вад розвитку, спричинених глухотою. Останніми десятиліттями в країнах із високорозвиненими технологіями пожвавилася робота з вдосконалення технічних засобів звукопередачі та звукопідсилення, впровадження їх у навчальний процес.
Серед сучасних електронних пристроїв для компенсації втрати слуху найпоширенішими є слухові апарати, потребу в яких відчувають, за світовою статистикою, не тільки глухі, а й 40 відсотків людей пенсійного віку. Але, незважаючи на неабияку роль слухових апаратів у спілкуванні та навчанні, у деяких випадках більш доцільним є інший клас підсилювально-комунікаційної апаратури - індивідуальні та колективні бездротові системи прослуховування, індукційно-петльові системи та системи на інфрачервоних променях. Найбільш ефективними та багатофункціональними є бездротові системи.
Життя насичене звук ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 575 | Додав: Admin | Дата: 02.11.2013

У "Концепції спеціальної освіти осіб з фізичними та психічними вадами в Україні на найближчі роки і перспективу” (1996р.) обґрунтовано необхідність глибокого переосмислення сучасного стану спеціальної освіти молоді з дефектами слуху, аналізу наявних у навчально-виховному процесі недоліків та їх виправлення, що сприяє повноцінній реалізації людини в соціальному, професійному та особистому житті.
Таким чином, аналітичне вивчення шляху розвитку методів навчання у загальних та спеціальних закладах дає можливість осмислити причини низької ефективності традиційних методів навчання молоді з вадами слуху, які не призводили до фіксованих позитивних зрушень, виявити психолого-педагогічні умови, що дозволяють на практиці реалізувати теоретичні рекомендації та висновки.
Людина є істотою біосоціальною, тому дуже важливо задовольнити як біологічні, так і соціальні її потреби, зокрема, у спілкуванні. Лише завдяки спілкуванню ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 585 | Додав: Admin | Дата: 20.10.2013

« 1 2 ... 6 7 8 9 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018