П`ятниця, 23.02.2018, 17:16
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [87]
Законодавство [43]
Сурдопедагогіка [82]
Освіта глухих [151]
Освіта України [49]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [60]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Сурдопедагогіка
Речь является необходимым условием формирования мысли и неотъемлемым компонентом общения, в ходе которого она развивается и совершенствуется. Эту основную философскую концепцию профессор П.Губерина использовал при разработке ВТМ. При естественном развитии у детей дошкольного возраста речь достигает достаточно высокого уровня, что позволяет им общаться со слышащими - как со сверстниками, так и со взрослыми. Основная особенность ВТМ заключается в том, что он выступает за интеграцию ребенка с нарушениями слуха в среду слышащих, а это возможно только тогда, когда ребенок докажет, что он может общаться так, как и остальные члены общества.
Основное средство коммуникации человека - это речь. Значит, нужно научить глухого говорить. ВТМ, учитывая психологические аспекты развития ребенка и особенности его речевой деятельности, положил в основу обучения детей с нарушением слуха развитие его слуховой функции. При восприятии л ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 503 | Додав: Admin | Дата: 23.11.2013

Городской медицинский Центр реабилитации детей с нарушениями слуха и речи был организован после подписания в 1991 году договора между Главным управлением охраны здоровья г.Киева (ГУОЗ) и Центром реабилитации детей с нарушениями слуха и речи "СУВАГ” города Загреба (Хорватия), который на протяжении сорока лет плодотворно работает по верботональному методу академика Петара Губерины, обучая речи глухих и слабослышащих детей. Специалисты города Киева - врачи и сурдопедагоги прошли формативный курс, затем циклы специализации в Загребе, получили лицензионные дипломы с правом работать по верботональному методу. Центр "СУВАГ-Киев” выполняет функции Городского детского сурдологического кабинета.
Основными задачами центра являются:
-обеспечение детей города Киева высококвалифицированной консультативно-диагностической и коррекционно-педагогическои помощью при выявлении нарушений слуха и речи, а также последующее обучение с ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 543 | Додав: Admin | Дата: 20.11.2013

Поняття глухоти як відсутності сприймання і розпізнавання звуків вживається навіть в тих випадках, коли інструментальні дослідження показують наявність достатніх залишків слуху, що не використані для самостійного поповнення мовного запасу. Самоідентифікація людини як глухої являє собою відмову від користування залишками слуху та усним мовленням для спілкування. Однак, як відомо, тотально глухих людей серед осіб з вадами слуху лише невеликий відсоток.
Вітчизняна система навчання та виховання нечуючих дітей завжди визначала пріоритетним навчання усному мовленню, що відповідно ставило проблему розвитку слухового сприймання як запоруку ефективності формування усного мовлення.
Для потреб навчання довгі роки використовувалася педагогічна класифікація дітей з вадами слуху по рівню розвитку усного мовлення (Р.М.Боскіс та інші). Зрозуміло, що чим менше років нечуючій дитині, тим складніше віднести її до категорії глухих ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 565 | Додав: Admin | Дата: 15.11.2013

Нормальна функція слухового аналізатора має вирішальне значення для загального розвитку людини. Це визначається тим, що слуховий аналізатор є одним з основних каналів, завдяки якому людина одержує інформацію про навколишній світ. Останнім часом збільшилась кількість дітей, що мають вроджені вади слуху. Доведено, що в подальшій соціальній адаптації таких дітей основну роль відіграє раннє слухопротезування та методична слухомовна робота. Однак, здебільшого ці заходи провадяться із запізненням через те, що порушення слуху в дітей лишаються невиявленими до 12-24 місяців.
Через це неабиякого значення набуває раннє виявлення порушень слуху за допомогою сучасних діагностичних методів та правильна оцінка потенційних можливостей слухової системи таких дітей. Діагностику має виконувати лікар-отоларинголог-аудіолог, оскільки від діагнозу та правильної оцінки стану слухової функції залежить успіх всіх подальших заходів з реаб ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 280 | Додав: Admin | Дата: 07.11.2013

Науково-технічний прогрес стимулює пошук результативного розв'язання проблем максимальної реабілітації вад розвитку, спричинених глухотою. Останніми десятиліттями в країнах із високорозвиненими технологіями пожвавилася робота з вдосконалення технічних засобів звукопередачі та звукопідсилення, впровадження їх у навчальний процес.
Серед сучасних електронних пристроїв для компенсації втрати слуху найпоширенішими є слухові апарати, потребу в яких відчувають, за світовою статистикою, не тільки глухі, а й 40 відсотків людей пенсійного віку. Але, незважаючи на неабияку роль слухових апаратів у спілкуванні та навчанні, у деяких випадках більш доцільним є інший клас підсилювально-комунікаційної апаратури - індивідуальні та колективні бездротові системи прослуховування, індукційно-петльові системи та системи на інфрачервоних променях. Найбільш ефективними та багатофункціональними є бездротові системи.
Життя насичене звук ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 542 | Додав: Admin | Дата: 02.11.2013

У "Концепції спеціальної освіти осіб з фізичними та психічними вадами в Україні на найближчі роки і перспективу” (1996р.) обґрунтовано необхідність глибокого переосмислення сучасного стану спеціальної освіти молоді з дефектами слуху, аналізу наявних у навчально-виховному процесі недоліків та їх виправлення, що сприяє повноцінній реалізації людини в соціальному, професійному та особистому житті.
Таким чином, аналітичне вивчення шляху розвитку методів навчання у загальних та спеціальних закладах дає можливість осмислити причини низької ефективності традиційних методів навчання молоді з вадами слуху, які не призводили до фіксованих позитивних зрушень, виявити психолого-педагогічні умови, що дозволяють на практиці реалізувати теоретичні рекомендації та висновки.
Людина є істотою біосоціальною, тому дуже важливо задовольнити як біологічні, так і соціальні її потреби, зокрема, у спілкуванні. Лише завдяки спілкуванню ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 542 | Додав: Admin | Дата: 20.10.2013

Известно, что Ольга Ивановна родилась на Украине в селе Белозерка недалеко от Херсона. Она была единственной дочерью в небогатой крестьянской семье. Мать батрачила в семье священника, а отец был призван в армию в начале Второй Мировой войны, откуда в семью не вернулся.
Существует некоторая путаница с датами ее рождения, на которую, возможно, и не стоило бы обращать внимание, если бы речь шла не о возрасте, в каком ребенок потерял слух и зрение. Во всех работах и самой Скороходовой, и ее учителя Соколянского написано, что она родилась 24 июля 1914 года, в пять лет заболела менингитом, после чего потеряла полностью зрение и слух на левое ухо, слух с правой стороны снижался постепенно.
Как писала сама Ольга Ивановна, болезнь долго напоминала о себе частыми и сильными головными болями, нарушениями памяти, высокой утомляемостью, страхами. Мать Ольги Ивановны умерла весной 1922 г. от туберкулеза, отец жил в другом ме ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 604 | Додав: Admin | Дата: 09.10.2013

Суть історії полягає в тому, щоб пам'ятати події, факти, дати та персонали. Народна мудрість свідчить: "Хто не знає своєї історії, той не гідний кращого майбутнього”. Вітчизняна сурдопедагогіка, яка налічує 208 років від початку свого існування, теж має свою історію та багата на події. Серед них є малопомітні, незначні, суттєві та ті, які вплинули на подальший розвиток сурдопедагогіки. Про одну з таких подій, яка вміщує в собі дві ювілейні дати, піде далі мова.
2013 рік має важливе значення для вітчизняної сурдопедагогіки: З0 травня виповнюється 160 років від дня народження видатної людини, колишнього міського голови Олександрівська (а нині Запоріжжя) Фелікса Францовича Мов ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 295 | Додав: Admin | Дата: 01.06.2013

Резолюція "Педагогічних читань - 2004"

Всеукраїнські 5-ті ювілейні педагогічні читання, що проходили на базі Інституту природознавства Херсонського державного університету 14-18 червня 2004 року на тему: "Здобутки та надбання теорії та практики навчання і виховання дітей з вадами слуху" ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 367 | Додав: Admin | Дата: 27.05.2013

Можете не вірити, але діти з синдромом Дауна, як правило, відмінні комунікації. Вони вчаться спілкуватися шляхом виразів, жестів і міміки. Це відбувається тому, розмовна мова часто розвивається повільно, у дітей з синдромом Дауна, і вони в кінцевому підсумку з використанням мови жестів як інструмент для спілкування.

Якщо мова жестів вніс на момент народження дітей з синдромом Дауна, вчаться спілкуватися. Це сприяє створенню кращого зв'язку між батьками і дитиною. Мови жестів також допомагає дитині із синдромом Дауна для розробки візуального контакту і зверт ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 406 | Додав: Admin | Дата: 26.05.2013

« 1 2 ... 6 7 8 9 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018