Середа, 20.09.2017, 17:33
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [78]
Законодавство [42]
Сурдопедагогіка [82]
Освіта глухих [144]
Освіта України [46]
Освіта за кордоном [19]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [59]
Адміністратор сайту [6]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2015 » Лютий » 10 » До проблем сьогодення у Калуській спеціальній школі-інтернаті для дітей зі зниженим слухом
19:29
До проблем сьогодення у Калуській спеціальній школі-інтернаті для дітей зі зниженим слухом

Є в Калуші рай на землі,
Де трави, дерева і квіти,
Хатки-теремки: і великі, й малі, —
Навчаються тут слабочуючі діти.
Це їх — неслухняних, вертких і маленьких,
Як тих пташенят, огорнувши теплом,
Приводять до школи ріднесенькі неньки
Із зраненим серцем й підбитим крилом.
Шукають поради і теплого слова,
Чекають їх діти і їхні батьки.
І берег дитинства, і берег любові
У цьому куточку вони віднайшли.

(Г.Д.Шєкета, філолог, вчитель української мови і літератури спецшколи-інтернату).

Саме тут, у цьому райському куточку, де навчається сотня слабочуючих дітей не в одному типовому приміщенні, а в різних, прилеглих одна до одної будівлях, колектив школи робить все для того, щоб дітям було затишно, тепло і комфортно.
Перед педагогами постає одне з головних завдань - підготувати суспільству людину грамотну, виховану, яка б уміла самостійно здобувати і примножувати свої знання.
А результати у нас є: випускники школи навчаються у різнопрофільних вищих навчальних закладах України: Київському технікумі легкої промисловості, Київському естрадно-цирковому училищі, Харківському і Херсонському медичних училищах, а також у Львові, Дрогобичі.
Позаду у них - нелегкі шкільні будні та оволодіння знаннями.
Попереду - життєві дороги, праця, царина пошуку і утвердження в обраній галузі.
Проблема виховання та навчання дитини з порушеннями слуху є складною. Тому весь навчально-виховний процес в школі спрямований на виконання листа Міністерства освіти і науки України від 26.07.05р. щодо створення належних умов для забезпечення рівного доступу дітей до якісної освіти, їх соціально-трудової реабілітації, інтеграції в суспільство.
Сьогодні школярі навчаються творчо застосовувати набуті вміння і навички.
Основною проблемою залишається недостатнє навчально-методичне забезпечення. Для якісного і продуктивного результату роботи з дітьми з порушеннями слуху і мови не вистачає спеціальної літератури, підручників, апаратури, набору тематичних, наочних посібників, програм. Учні 5-10-их класів навчаються за програмою загальноосвітньої масової школи. Викладений обсяг матеріалу нашим дітям дається досить важко.
Першочерговим завданням є забезпечення учнів засобами індивідуальної корекції. Не всі батьки вихованців мають можливість придбати слуховий апарат, який забезпечує дитині оптимальні умови для розвитку і слухового сприймання.
Тому, з метою задоволення освітніх проблем дітей та молоді з вадами слуху в межах реалізації Державної цільової програми “Освіта інвалідів”, згідно з Указом Президента України “Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями”, з метою активного залучення громадськості, представників благодійних фондів, владних структур просимо розробити систему заходів, акцій, спрямованих на вирішення вищевказаних проблем.
Віримо, що спільними зусиллями ми зможемо подолати всі труднощі. Як казав мудрець: “Дорогу долає той, хто йде”.

Караїм Р.О., директор Калуської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей зі зниженим слухом (Івано-Франківська область) (ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Освіта та виховання нечуючих на сучасному етапі”, 7-8.Х.2005, м.Київ)

 

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 245 | Додав: Admin | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2017