П`ятниця, 19.04.2024, 05:56
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів

ПОРЯДОК
реагування на випадки булінгу (цькування)

I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти всіх типів і форм власності, крім тих, які забезпечують здобуття освіти дорослих, у тому числі післядипломної освіти.
2. Терміни, використані у цьому Порядку, вживаються у таких значеннях:
- кривдник (булер) - учасник освітнього процесу, в тому числі малолітня чи неповнолітня особа, яка вчиняє булінг (цькування) щодо іншого учасника освітнього процесу;
- потерпілий (жертва булінгу) - учасник освітнього процесу, в тому числі малолітня чи неповнолітня особа, щодо якої було вчинено булінг (цькування);
- спостерігачі - свідки та (або) безпосередні очевидці випадку булінгу (цькування);
- сторони булінгу (цькування) - безпосеред ... Читати далі »

Категорія: Освіта України | Переглядів: 285 | Додав: Admin | Дата: 17.11.2020

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 23.01.2019, №41
(в редакції постанови від 13.10.2020, №957)

ПОРЯДОК
забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників

1. Цей Порядок визначає механізм безоплатного забезпечення здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти (далі — заклади освіти), підручниками (зокрема електронними та з аудіосупроводом, у тому числі для дітей з порушеннями зору) та посібниками, яким надано відповідний гриф МОН.
Для цілей цього Порядку до посібників належать посібники серії “Шкільна бібліотека”, навчальні та навчально-методичні (методичні) посібники, що виготовле ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 303 | Додав: Admin | Дата: 16.10.2020

Ця школа є найвизначнішим закладом освіти, з найбагатшою історією та досвідом у навчанні дітей з порушеннями слуху на теренах всієї України, яка зробила значний внесок у розвиток вітчизняної сурдопедагогіки.
Час заснування школи сягає 1828 року, коли австрійський єпископ Ян Міхал Леонгард надав первісний капітал – 16000 флоринів. Завдяки цим коштам 4 жовтня 1830 року відкрився Галицький приватний інститут глухонімих Св.Трійці, у якому навчалися 10 вихованців.
Першим опікуном закладу був губернатор Галичини князь Лобковіц; першим директором (1830 - 1836 рр.) – о. Ян Гоффман; першим вчителем та вихователем – випускник Празького інституту глухонімих, чех Домінік Віхітіль.
З 1833 року Галицький заклад глухонімих розташувався у власній кам’яниці. Через її невідповідність до потреб виховного закладу її «замінили&raq ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 622 | Додав: Admin | Дата: 14.10.2020

4 жовтня - День вчителя

Шановні члени ОНП - педагоги закладів спеціальної освіти України!

У цей чудовий, ще по-літньому теплий день, щиро вітаю вас усіх з професійним святом — Днем працівника освіти!
Зичу вам усіляких гараздів, натхнення у нелегкій праці, творчих успіхів у пошуку ефективних шляхів передачі міцних знань своїм учням, невичерпної мудрості і вічно ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 273 | Додав: Admin | Дата: 03.10.2020

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020, №898

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
базової середньої освіти

1. Цей Державний стандарт визначає вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів на рівні базової середньої освіти, загальний обсяг їх навчального навантаження, розподілений за освітніми галузями, структуру та зміст базової середньої освіти.
2. У цьому Державному стандарті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, інших нормативно-правових актах.
3. Цей Державний стандарт є основою для розроблення типових освітніх програм, а також інших освітніх програм згідно з вимогами, передбаченими статтею 11 Закону України “Про повну загальну середню освіту”.
... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 395 | Додав: Admin | Дата: 30.09.2020

1 вересня - День знань

Шановні члени Об'єднання нечуючих педагогів!

Знову вересень кличе вас усіх до роботи, у класи, до ваших учнів... І хоча цього року порушено звичний перебіг подій і карантинні заходи внесли багато неочікуваних нюансів і дрібниць, які треба передбачити задля гарного здоров'я і самопочуття - вашого і ваших учнів - все ж початок нового навчального року залишається святом.

Дай Боже у новому навчальному році всім вам творчих успіхів, великого терпіння і натхнення! Нехай буде справжнє навчання в класах, спілкування наживо з учнями і колегами, а практика дистанційного ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 289 | Додав: Admin | Дата: 31.08.2020

03 серпня 2020 року, у Київському фаховому коледжі прикладних наук відбулося підписання меморандуму про співпрацю між цим закладом вищої освіти та Хмельницькою спеціальною загальноосвітньою школою № 33. В урочистій обстановці Меморандум підписали директор коледжу, доктор технічних наук Г.В.Щуцька та директор школи, кандидат педагогічних наук, член ОНП Г.М.Воробель.

Головною метою цього Меморандуму є об’єднання зусиль у намірі створення сучасної платформи інклюзивної освіти для задоволення професійної самоідентифікації особистості, вільного доступу до професії, безперервного професійного розвитку, повноцінної самореалізації.

Бажаєм успіху у реалізації положень Меморандуму!

 

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 222 | Додав: Admin | Дата: 10.08.2020

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020, № 672

ПОЛОЖЕННЯ
про центр професійного розвитку
педагогічних працівників

Загальна частина
1. Це Положення визначає правовий статус та основні засади діяльності центру професійного розвитку педагогічних працівників (далі — центр).
2. Терміни, що вживаються у цьому Положенні, мають таке значення:
1) траєкторія професійного розвитку педагогічного працівника — персональний шлях реалізації професійного потенціалу педагогічного працівника, що ґрунтується на його вільному виборі закладу освіти, установи, організації, іншого суб’єкта освітньої діяльності, видів, форм, темпу здобуття освіти та освітньої програми в межах здобуття освіти дорослих;
2) професійна спільнота ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 305 | Додав: Admin | Дата: 30.07.2020

Дорогий Володимире Вікторовичу, з ювілейним днем народження вітаємо Вас!

ПОЧЕСНА ГРАМОТА
ОБ’ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ

нагороджується
Скурчинському Володимиру Вікторовичу


За багаторічну плідну діяльність, спрямовану
на реалізацію освітніх проектів Об&rsquo ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 261 | Додав: Admin | Дата: 20.07.2020

Крім авторитетної думки єдиного в Україні директора школи з порушеннями слуху Г.М.Воробель, ми дізналися також точку зору її колег — членів Об’єднання нечуючих педагогів, звернувшись до них з проханням дати відповідь лише на одне запитання: в чому плюси і мінуси дистанційної освіти?

Ольга Біланова, Криворізький ЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Сузір’я"
Карантин став справжнім викликом для освітньої та інших сфер життя. Утім, мусимо працювати в тих реаліях, які несе нам світ. Перш за все, варто усвідомити, що для дітей перехід на дистанційну форму навчання теж значний стрес, хоч і здається, що це все "дивні канікули".
З перших днів карантину для наших учнів на сайті закладу стали розміщувати завдання, які вони повинні були самостійно опрацювати (ці завдання розраховані на один тижде ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 433 | Додав: Admin | Дата: 01.07.2020

« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024