Головна » Архів матеріалів
Вища освітаПрийом на навчання осіб з вадами слуху здійснено в таких навчальних закладах: -Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут” (16 осіб, в тому числі 10 осіб - за напрямом підготовки "Комп'ютерні науки" та 6 осіб - за напрямом "Інженерна механіка”); -Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова (10 осіб - за напрямом підготовки "Педагогічна освіта”, спеціальність "Дефектологія”); -Київський національний університет технологій та дизайну (5 осіб - за напрямом підготовки "Економіка і підприємництво”); -Національна металургійна академія України (15 осіб - за напрямом підготовки "Економіка і підприємництво”); -Київський державний технікум легкої промисловості (15 осіб - за напрямом підготовки "Легка промисловість”, спеціальність "Швейне виробництво”). Корекційна освіта дітей з порушеннями слухуНині освіту в спеціально організ
...
Читати далі »
|
У Грузії відбулась міжнародна конференція на тему "Роль жестової мови в освіті глухих". Ми вирішили скористатись моментом, щоб здійснити мандрівку їхньою чудовою країною, тому прилетіли до Кутаїсі на тиждень раніше, здійснили вояж по півдню Грузії, а вже наостанок побували у Тбілісі, де взяли участь у конференції.Цікаві факти із мандрівки по Грузії:- Яскраво помаранчеві плоди хурми на голих деревах. Вони тішать око у листопаді-грудні і чудово доповнюють картину кожної грузинської садиби. -Європейські автодороги. У Грузії зараз вони дуже активно будуються. Ми б сказали - повсюди. Це й зрозуміло: у цій гірській країні дороги - це основне. Не буде хороших доріг - не буде туристів, а це заледве не головне джерело доходу для країни та її громадян. -У Грузії ви не зустрінете інспекторів ДАІ. Їх тут просто немає. За порядком на дорогах стежить відеообладнання, і про ц
...
Читати далі »
|
9-10 червня 2000 р. в Культурному центрі УТОГ відбулася І Всеукраїнська конференція "Історія навчання глухих в Україні”. Конференція була організована і проведена за ініціативи Українського товариства глухих та за участі Міністерства освіти і науки України, АПН України. У роботі конференції взяло участь понад 110 чоловік. Серед них - академік АПН України, доктори наук (5), кандидати наук (11). З доповідями виступили 40 учасників, які представили близько ЗО наукових установ, навчальні заклади, обласні організації УТОГ, громадські організації тощо. Учасниками конференції було відзначено, що в сучасних соціально-економічних умовах першочергового значення набуває якість підготовки молоді до самостійного життя. Це безпосередньо стосується і осіб з вадами слуху, котрі мають практично необмежені можливості свого розвитку і можуть плідно працювати. Перед сурдопедагогічною теорією і практикою постають важливі і ск
...
Читати далі »
|
Я причетна до справ сурдопедагогіки з 1953 року, після закінчення Московського педінституту, а може ще і раніше - з часів перебування серед вихованців моєї мами, яка теж віддала цій справі 25 років свого життя. Маючи сорокарічний стаж викладача Київського педінституту, я уболіваю за успіхи та невдачі нашої галузі. З власного досвіду ще раз переконалася, що в сурдопедагогіці успіхи можливі лише на основі спільної праці однодумців, лише в умовах творчості і пошуку. Уважно прослухавши всіх виступаючих, я прийшла до висновку, що нам є чим пишатися, бо історія навчання глухих в Україні має багато цікавих сторінок. На одних з них описані історії сімей членів УТОГ, на інших - висвітлена самовіддана праця кількох поколінь сурдопедагогів, а деякі сторінки віддані переліку наукових досягнень у справі реалізації ідей раннього виховання глухих дітей, диференційованого навчання глухих і слабочуючих, втілення в практику використання
...
Читати далі »
|
Продолжаем рассказ о поездке группы украинских педагогов в Польшу, где в сентябре, на базе Люблинского центра для глухих и слабослышащих детей и молодежи имени Иоанна Павла Второго, состоялся международный симпозиум. Подписание договораУчастие в симпозиуме стало продолжением сотрудничества между польскими и украинскими педагогами. Первая поездка состоялась летом этого года, когда с 11 по 18 июня в Люблине проходили мероприятия по случаю 65-ой годовщины со дня создания специального учебного заведения для глухих и слабослышащих детей. На юбилейные торжества были приглашены директор Житомирской школы для глухих детей Николай Петрович Миняйло и педагог этой школы - Елена Валентиновна Бойчук. Именно тогда был заключен договор о сотрудничестве, который подписали Николай Миняйло и директор Люблинского центра имени Иоанна Павла Второго Анна Стасяк. В договор был внесен ряд вопросов, интересующих украинскую с
...
Читати далі »
|
24 вересня цього року в м.Люблін (Польща) відбувся Міжнародний симпозіум з питання інтеграції дітей з порушеннями слуху. Як відомо, в нашій країні, після прийняття Закону України "Про освіту” та Закону "Про загальну середню освіту”, у батьків та дітей з'явилася можливість вибору різних форм навчання (у спецшколі, школі-інтернаті, навчально-реабілітаційному центрі, у корекційних класах загальноосвітніх шкіл тощо). Тому на сьогоднішній день тема інтеграції нечуючих дітей в освітнє середовище є однією з тенденцій сучасного розвитку теорії та практики навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами, що зумовлено прагненням їхньої більш широкої соціалізації та інтеграції в суспільство. З метою вивчення зарубіжного досвіду з цих питань, українська делегація, у складі співробітників та аспірантів Інституту спеціальної педагогіки НАПН України і педагогів Житомирської спеціальної загальноосвітньої школи для глух
...
Читати далі »
|
Спецшколы-интернаты для глухих и слабослышащих детей в Украине являются звеном единой государственной системы образования и обладают своей материальной базой, кадровым педагогическим потенциалом. На базе таких учебных учреждений проводится научный эксперимент по улучшению учебно-воспитательной работы с детьми, лишенными слуха. Основное содержание образования неслышащих школьников характеризуется двумя направлениями: 1)глухие и слабослышащие дети получают обязательный общеобразовательный минимум; 2)в течение определенного учебного процесса у них происходит формирование словесной речи. Как ни странно, отечественная сурдопедагогика отрицает, что дактильно-жестовый язык - основное средство общения неслышащих, без которого искусственно затягивается срок овладения ими словесной речью. Выпускники украинских спецшкол-интернатов оказываются в условиях, мало способствующих их адаптации в окружающем мире, поскольку в ма
...
Читати далі »
|
У 1979 році я брала участь у конференції для батьків глухих дітей, яка проходила в Москві. На той час мала трьох маленьких дітей з вадами слуху, різними ступенями розвитку і сприймання... Сама слабочуюча, я була зацікавлена в тому, що я, як мати, можу дати своїм дітям. Звичайно, ця робота - навчання і виховання глухих дітей повинна проводитися разом із спеціалістами: сурдопедагогами, логопедами. Весь час свою роботу з дітьми я проводила самотужки. Щось вичитувала у спеціальній літературі, щось використовувала із досвіду інших. Вбирала в себе те, що можна було віддати своїм дітям. На сьогоднішній нашій конференції виступали спеціалісти з навчання дітей з вадами слуху. Дякую, що виступали спеціалісти по слухопротезуванню. Це дуже цікаво. Звичайно, багато було виступів з приводу того, що навчання нечуючих дітей повинно супроводжуватися жестовою мовою. Я це підтримую. І підтримую той факт, що навчання і виховання дітей по
...
Читати далі »
|
"... Слухомовна реабілітація необхідна,як повітря, необхідна всім людям з вадамислуху в тій чи іншій формі. її треба всемірнота наполегливо розвивати, не шкодуючи нісил, ні часу, ні коштів. Майбутнє відплатитьсторицею”. Ю. Соколов, НДІО ім.О.Коломийченка Хочу поділитися з вами досвідом того, як ми, слабочуючі, використовуємо залишки слуху, вчимося чути, розмовляти, спілкуватися. Я, наприклад, втратила слух за декілька місяців до початку занять в першому класі. В сім'ї на той час було не до мене. Пригадується перший клас. Посадили мене за передостанню парту. Вчителька щось говорить, а я не розумію. Відправили до лікаря і приголомшив невтішний висновок - велика втрата слуху через захворювання на грип. Розпач мами: "Що ж тепер робити?”. Спасибі всім моїм сільським вчителям за те, що вчили, що не порадили віддати в школу д
...
Читати далі »
|
« 1 2 ... 54 55 56 57 58 ... 71 72 » |