Четвер, 28.03.2024, 15:34
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів
По данным УТОГ на территории Украины работают 58 специальных общеобразовательных учреждений, где обучаются около 7552 учащихся с недостатками слуха. В Крыму их две: в Симферополе и в Феодосии. Кроме школьных предметов, учащихся обучают и рабочим профессиям, готовя к взрослой жизни. Учащиеся с нарушениями слуха получают в настоящее время более качественное среднее образование и стремятся овладеть профессиями, ранее закрытыми для них. Специальности, которые они получают, не всегда соответствуют их предпочтениям, возможностям и интересам. До 2004 года это были, в основном, рабочие профессии, указанные в существующем с 1966 года перечне профессий для людей с недостатками слуха, которые в настоящее время не соответствуют современному образованию и спросу на специалистов определенных профессий.
В последнее время улучшилась ситуация с получением дальнейшего образования выпускниками специализированных общеобразовательных ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 744 | Додав: Admin | Дата: 19.02.2014

Минуло п'ять років відтоді, як була проведена І Всеукраїнська конференція з питань навчання глухих в Україні. Конференція, ініціатором проведення якої було ЦП УТОГ, об'єднала в одну команду вчених, педагогів, голів обласних організацій УТОГ, працівників підприємств УТОГ і представників різних громадських організацій, яких хвилювало одне і головне питання - формування і становлення нечуючої особистості. Це питання продовжує бути актуальним і зараз. Не тому, що нічого чи мало було зроблено за п'ять років, ні, зроблено немало, просто час не стоїть на місці і людство (така його якість) вічно перебуває в пошуку нових методів, засобів, технологій для досягнення мети чи удосконалення.
Якщо подумки пробігти відстань від теперішньої конференції до гої, першої, то можна побачити, образно кажучи, виникнення нового імпульсу в житті нечуючих - це формування і утворення ОНП, абревіатура якої розшифровується так: Об'єднання нечуючи ... Читати далі »
Категорія: Країна глухих | Переглядів: 788 | Додав: Admin | Дата: 16.02.2014

В останні роки у більшості розвинених країн, завдяки комп'ютерним та цифровим FМ-технологіям, з'явилась реальна можливість для створення і виробництва сучасних сурдотехнічних пристроїв і слухових апаратів. Сучасні прилади мають більш досконалі акустичні, експлуатаційні якості і зовнішній вигляд. Вони забезпечують інвалідам зі слуху реальну можливість ефективної інтеграції в суспільство - можливість навчатись разом з нормально чуючими людьми та отримувати допрофесійну і професійну підготовку.
Враховуючи численні звернення до Фонду соціального захисту інвалідів та його відділень від спеціальних закладів освіти для дітей-інвалідів зі слуху щодо гострої потреби в сучасних сурдотехнічних засобах і слухових апаратах, а також з метою створення сприятливих умов для забезпечення допрофесійної та соціальної реабілітації учнів, Фондом розроблена "Програма допрофесійної та соціальної реабілітації дітей-інвалідів зі слуху шлях ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1208 | Додав: Admin | Дата: 13.02.2014

Університет "Україна” - це вищий навчальний заклад інтегрованого типу, метою якого є забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти всім членам суспільства, зокрема людям з інвалідністю.
Супровід навчання студентів з інвалідністю - це система заходів, що мають забезпечити рівний доступ до навчання, тобто знищити або принаймні мінімізувати проблеми студентів з інвалідністю у навчанні.
Основою набуття вищої освіти є державні освітні стандарти, обов'язкові для всіх студентів, незалежно від стану їх здоров'я. Тільки при такому підході до навчання людей з інвалідністю вони як професіонали надалі можуть бути конкурентоспроможними на ринку праці.
Інтегрована форма навчання у ВНЗ передбачає спільне навчання студентів, які мають функціональні обмеження, з іншими студентами.
Така форма навчання визнає за людьми з інвалідністю рівні права на отримання освіти і потребує здійснення політики рівни ... Читати далі »
Категорія: Освіта України | Переглядів: 742 | Додав: Admin | Дата: 10.02.2014

28 лютого 2014 року, о 14 годині, в Культурному центрі УТОГ (м.Київ, вул.Курська, 6) відбудеться чергова зустріч членів ОНП.

Порядок денний:
1. Про визначення дати проведення звітно-виборних зборів ОНП.
2. Про необхідність внесення змін до Статуту ОНП.
3. Про затвердження плану роботи ОНП на 2014 рік.
4. Про організацію курсів з підготовки викладачів жестової мови у червні 2014 року.
5. Про зв'язок між школою та професійними навчальними закладами - презентація та обмін думками.
6. Про поїздки членів ОНП до Польщі, Грузії та інших країн з обміну досвідом - презентації.
7. Інше.

По закінченні зборів усі учасники запрошуються на прем'єру у театрі "Райдуга" КЦ УТОГ (для членів ОНП – перегляд безкоштовний).

Про свою участь у зборах просимо повідомити президента ОНП Каменську Наталію Миколаївну.



Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 638 | Додав: Admin | Дата: 07.02.2014

Процес гуманізації суспільних відносин значною мірою залежить від ставлення до дітей з особливими потребами, зокрема, до питань забезпечення якісної освіти і успішної соціалізації у громаді. Існує широкий спектр соціальних стандартів освіти, забезпечення рівних умов навчання. Серед них підготовка вчителів та створення відповідного навчального середовища є найбільш глобальними і поділяються на багато складових.
При тому, що жестова мова глухих вже отримала законне визнання в Україні, як мова спілкування та навчання, ще далеко той момент, коли глухій людині вистачить однієї - рідної мови, для роботи та спілкування. Тому навчання усному, а головне, письмовому мовленню, забезпечення належного рівня грамотності лишається першочерговим завданням шкіл, де навчаються діти з вадами слуху. При цьому використовується "усний метод” навчання. Однак, методики та підручники, що там використовуються, прак ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 671 | Додав: Admin | Дата: 06.02.2014

Така галузь, як сурдопедагогіка, освіта людей з особливими потребами - глухими і слабочуючими - є специфічним "виробництвом”, "продукцією” якого є люди, які потребують в суспільстві особливої уваги і, я би сказала, надзвичайної обережності. Суспільство мусить потурбуватися про поміркованість різного роду змін у всіх вимірах: і по горизонталі, і по вертикалі. Велика відповідальність покладається і на науковців.
На 1-й Всеукраїнській конференції з історії навчання глухих в Україні питання про освіту глухих дітей та дітей зі зниженим слухом розглядалося з різних боків: і із змісту навчання, і з методів та засобів, з організаційних завдань тощо. Йшлося про наболіле. Одна доповідь так і називалася "Про наболіле – відверто”, яку виголошено сурдопедагогом Галиною Савівною Швець, сурдопедагогом з великим стажем, до речі, випускницею нашого інституту попередніх років і знану всіма нами як славетну поетесу.
Була прийнята ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1477 | Додав: Admin | Дата: 03.02.2014

Проблема входження глухих в соціальне середовище відноситься до найстаріших соціально-педагогічних проблем. Вона особливо актуалізувалася з виникненням спеціально організованого навчання і виховання глухих дітей. Щоб вирішити цю проблему, глухих дітей і стали навчати звукової словесної мови, яка є основним загальнолюдським засобом спілкування. Водночас виникла і проблема співіснування в умовах спеціальної школи цього засобу спілкування з міміко-жестикуляційною мовою глухих, яка є природною їх мовою. Спеціальні школи намагалися знайти шляхи вирішення проблеми включення глухих осіб в соціальне середовище. Як практичне завдання така проблема постала ще на початку XIX століття. Вперше вона була поставлена в Англії в 1819 році.
В 1825 році ця ж ідея щодо інтеграції глухих в колектив чуючих була описана в роботі Даніеля. і, нарешті, в 1829 році відомий німецький сурдопедагог Гразер дав найбільш обгрунтовану теорію спіль ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 779 | Додав: Admin | Дата: 30.01.2014

Утвердження демократичних процесів в Україні потребує докорінних змін у галузі спеціальної освіти. Досягти успіху в реформуванні спеціальної школи допоможе ґрунтовне вивчення, об'єктивна оцінка, творче осмислення та впровадження кращих надбань спеціальної школи і корекційної педагогіки з метою оптимального поєднання традиційних та інноваційних технологій реабілітації вихованців шкіл-інтернатів, органічного зв'язку їх з педагогічним досвідом. Нині спеціальна освіта в Україні являє собою складну, розгалуджену і диференційовану систему корекційних закладів, реабілітаційних і медико-психологічних центрів, навчально-виховних комплексів, спеціальних класів при масових школах та ін.
Водночас, у зв'язку зі зростанням кількості дітей з порушеннями психофізичного розвитку в різних регіонах країни, відсутністю необхідної кількості спеціальних (корекційних) закладів, кваліфікованих кадрів тощо, існуюч ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1350 | Додав: Admin | Дата: 27.01.2014

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження державного стандарту початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку” №848 від 05.07.2004 співробітники Науково-методичного центру середньої освіти Міністерства освіти і науки України спільно з науковими працівниками Інституту спеціальної педагогіки АПН України, практичними працівниками розробили навчальні плани та програми для навчання дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку. Результатом кропіткої праці є те, що 2005-2006 навчальний рік школи для дітей з вадами слуху розпочали за новими навчальними планами і програмами.
Спеціальні загальноосвітні навчальні заклади для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, працюють за оригінальними програмами і спеціальними підручниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України.
Навчал ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 872 | Додав: Admin | Дата: 25.01.2014

« 1 2 ... 53 54 55 56 57 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024