Субота, 20.04.2024, 11:56
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів
В школі в навчальному процесі одночасно вирішуються задачі формування повноцінної мови та всебічного розвитку учнів. Слабочуючі учні засвоюють визначений шкільними програмами обсяг наукових знань, оволодівають різними життєвими навичками, набувають трудових умінь.
Розвиваючий і формуючий характер спеціального педагогічного процесу забезпечує всебічний розвиток особистості учнів, підготовку їх до життя та праці.
Сучасний імідж школи формується інноваційною діяльністю, що передбачає:
-створення сприятливих умов для розвитку дитини як особистості;
-виховання людини, здатної будувати своє власне життя;
-забезпечення повноцінної життєдіяльності та соціального захисту дитини з порушенням слуху;
-створення умов для максимальної психологічної та соціально-трудової реабілітації учнів.
Для виконання цих завдань педагогічний колектив разом з директором Т.О.Остафійчук докладає багато зусиль.
За два роки, як Те ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 619 | Додав: Admin | Дата: 21.03.2014

Забезпечення сучасного рівня навчання дітей з вадами слуху тісно пов'язане з комп'ютерними технологіями, які є значним резервом інтелектуального та творчого розвитку дитини.
Комп'ютерна програма "Українська дактильна абетка” створена для дітей, що мають порушення слуху, батьків, які бажають вивчити українську дактильну абетку, щоб мати можливість з раннього дитинства спілкуватися зі своєю дитиною та розвивати її здібності, а також для всіх бажаючих вивчити українську дактильну абетку.
Створюючи комп'ютерну програму "Українська дактильна абетка”, автори намагались:
1)надати можливість розвитку дитині з порушеним слухом, формувати у неї впевненість у своїх силах;
2)забезпечити доступний зміст, розвивальний характер навчання нечуючої дитини;
3)забезпечити принцип індивідуального підходу до кожної дитини;
4)полегшити спілкування, взаємовідносини чуючих батьків і педагогів та нечуючих дітей.
Комп'ютер ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1510 | Додав: Admin | Дата: 18.03.2014

(з досвіду роботи Кам'янець-Подільського багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру для дітей з комплексними психофізичними вадами)

Розвиток української державності, інтеграція в європейське та світове співтовариство, відмова від тоталітарних методів управління державою і розбудова громадянського суспільства передбачають орієнтацію на людину, націю, пріоритети духовної культури визначають напрями реформування навчально-виховного процесу.
Кардинальні зміни, що переживає сучасне суспільство в усіх сферах життя, породжує, на жаль, такі негативні явища, як втрата моральних ідеалів, світоглядна обмеженість, бездуховність, що і супроводжуються зловживаннями, злочинністю, грубими правопорушеннями, загостреною криміногенною ситуацією. "У результаті кардинальних соціально-економічних, політичних, світоглядно-культурних змін у нашій державі... настав час падіння моральності, ... стрімко знизилась вихо ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1138 | Додав: Admin | Дата: 15.03.2014

Свою доповідь з проблеми навчання глухих людей у вищій школі я хочу розпочати з вислову К.Е.Ціолковського, що з дитинства мав порушений слух: "Глухота була моїм батогом, що гнав мене все життя. Вона віддаляла мене від людей, від шаблонового щастя, змусила мене зосередитися, віддатися своїм навіяним наукою думкам. Без неї я ніколи б не зробив і не закінчив стільки робіт”.
В Україні у вищій школі III-IV рівня акредитації на сьогоднішній день ще не створена система професійної підготовки людей з порушеннями слуху, не вироблені конкретні механізми їхнього навчання. Відкритими залишаються питання організації навчального процесу, впровадження сучасних технологій і технічних засобів навчання, підтримки й індивідуалізації професійної підготовки студентів з порушеннями слуху (спеціальні навчальні посібники, мультимедійні підручники і ін.). Все це робить навчання у вищій школі молодих людей із фізичними обмеженнями дуже скл ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1470 | Додав: Admin | Дата: 13.03.2014

Метою фізичного виховання у спеціальних закладах для глухих дітей має бути максимально можливий розвиток життєздатності дитини, корекція та розвиток таких психомоторних здібностей, як просторова орієнтація, раціональний розподіл м'язових зусиль, здатність до м'язового розслаблення, почуття часу та ритму, рухової пам'яті, швидкості рухових реакцій тощо. Відставання цих здібностей у глухих дітей в першу чергу пов'язано з вадою слуху та зниженням вестибулярної функції.
Корекція психомоторної сфери глухих дітей дозволяє покращити кінестетичний контроль, тобто вміння визначити м'язові зусилля та їх регулювання. Ці аспекти дуже важливі для соціальної й трудової адаптації дітей даної типологічної групи, а також для правильної самооцінки та самореалізації в цілому.
Практика роботи з фізичного виховання глухих дітей показала, що корекції психомоторної сфери не приділяється належної уваги. Аналіз сучасних науково-методич ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 833 | Додав: Admin | Дата: 09.03.2014

Коли батьки маленької дитини після огляду лікаря отримують діагноз про глухоту, то не знають, куди бігти від відчаю. Всілякі походи по лікарях та цілителях нічого не дають. Батьки поступово починають розуміти, що дитина дійсно має ваду слуху. Постає питання, що робити далі. Вже пережиті страшні та чорні дні, пройшли всі етапи розвитку почуттів - шок, розуміння "жаху” діагнозу, захисне заперечення діагнозу і, нарешті, батьки досягли рівня прийняття дитини такою, яка вона є. В їхньому житті поступово вимальовується ще нечіткий контур кінцевої мети - зростити, виховати, навчити говорити, зробити глуху дитину щасливою людиною.
Та для цього потрібно докласти чимало зусиль й багато чому навчитися. Тільки спеціальні систематичні заняття зможуть допомогти дитині.
Суттєвий вплив на розвиток особистості дитини, формування у неї морального потенціалу має сім'я. Та успішне виховання й удосконалення позитивних якостей дитин ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1666 | Додав: Admin | Дата: 07.03.2014

Входження України у світовий ринок техніки, технологій і праці висуває вимоги на постачання на ринок продукції й послуг, що відповідають стандартам світового співтовариства. Сучасна ситуація в економічному житті України, в контексті тенденцій світового економічного розвитку, визначила необхідність розвитку якісно нових підходів до організації й змісту підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації персоналу для різних галузей народного господарства.
Вимоги реальної роботи сьогодні не обмежуються рамками професійної кваліфікації. Орієнтація на досягнення очікуваного результату залежить не тільки від кваліфікації, але й від ставлення працівника до справи, його особистої відповідальності, вміння працювати в колективі, виконувати додаткові функції за власною ініціативою, гнучкості в розумінні своїх функціональних обов'язків, участі в прийнятті рішень, готовності до змін і т.п. Це вимагає інтеграції певного комплексу комп ... Читати далі »
Категорія: Освіта України | Переглядів: 898 | Додав: Admin | Дата: 04.03.2014


Последующие контакты с выпускниками показали, что они в процессе получения дальнейшего образования испытывают определенные общие трудности, а именно:
-недостаточные, по сравнению с выпускниками общеобразовательных школ общего типа, знания, умения и навыки по целому ряду предметов школьной программы;
-недостаточные, по сравнению с выпускниками общеобразовательных школ общего типа, знания, умения и навыки по информатике и информационным технологиям у выпускников наших Курсов и полное их отсутствие у других выпускников;
-недостаточные, по сравнению с выпускниками общеобразовательных школ общего типа, умения и навыки абстрактного мышления, памяти, логики, анализа, а также способности обобщать и делать выводы и умозаключения.
Дети с особенностями слуха, обучающиеся в современной школе, обладают более высоким уровнем развития речи и познавательной деятельности, чем в предшествующие годы. Однако в соответств ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 659 | Додав: Admin | Дата: 28.02.2014

Поделюсь с Вами тем, какие сейчас школы есть у нас в России. В них тоже идет поиск новых путей, и мы тоже сталкиваемся с разными проблемами. В России сокращается численность спецшкол для глухих и слабослышащих детей. Например, в Москве работает очень интересная школа "Интеграция". В этой школе вместе учатся слышащие и глухие дети. И я этому очень рада. Почему?
Слышащий ребенок пришел в 1 класс и начинает познавать мир. Он видит рядом глухого ребенка и воспринимает его как равного, учится общаться с ним.
Я была в прошлом году в этой школе, когда только они начали решать эту проблему. Как быть, волновались учителя, ведь слышащие дети будут дразнить глухих, а глухой ребенок будет замыкаться в себе.
Ничего подобного. Оказывается, слышащие дети воспринимают глухого как равного себе, они вместе ходят на уроки физкультуры и труда, а остальные предметы у них преподают отдельно.
Прошло 2 года. Первого сентября мы с ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 611 | Додав: Admin | Дата: 25.02.2014

Обучение детей с нарушением слуха - процесс трудоемкий и длительный, требующий больших образовательных усилий. Отсутствие слуха влечет за собой потерю речи и следовательно, своеобразие развития всех психических функций.
Поэтому специфика организации образовательной среды школы для детей с нарушением слуха - в беспрерывном поиске эффективных путей формирования речи неслышащих школьников, их личностном развитии, адаптации в обществе слышащих и неслышащих людей (с опорой на сохранный зрительный анализатор, звукоусиливающую аппаратуру, используя все виды речи как средства обучения).
Как показал анализ литературных источников, выделяют следующие группы средовых ресурсов образовательной среды школы:
-предметные - помещение, мебель, пособия, материалы - все составляющие учебно-методического обеспечения;
-пространственные - рабочее место, класс, территория - все, что составляет окружение учащихся;
-организацио ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1025 | Додав: Admin | Дата: 23.02.2014

« 1 2 ... 52 53 54 55 56 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024