Головна » Архів матеріалів
“Мама считает меня неполноценной! Она относится ко мне очно так же, как к своим глухим воспитанникам. Но я-то нормальная!” - жаловалась мне подруга. Мало ли кто в таком возрасте грешит на родителей, подумала я. Но познакомившись с семьей Светланы поближе, поняла, что в их доме действительно не все благополучно. Кто же виноват - мама или... ее профессия?
Анна Евгеньевна более 20 лет проработала воспитателем в школе-интернате для детей с ослабленным слухом. Она прекрасный сурдопедагог, ее искренне любят ребятишки и уважают коллеги. Но в последние годы любимая, казалось бы, работа все больше накладывает отпечаток на ее личность, а значит, и на семейную жизнь. В школе-интернате достаточно шумно, ведь глухие дети, не обладая слуховым контролем, кричат, бросают книги, хлопают дверьми. Поэтому, возвращаясь с работы, Анна Евгеньевна требует от домашних полной ти
...
Читати далі »
|
Сайт ОНП "Куди піти вчитися. Інтернет на допомогу нечуючим абітурієнтам" має на меті всебічно ознайомити абітурієнтів та їх батьків з Інтернет джерелами з даної теми.
Перелік вищих навчальних закладів, в яких відповідно до виділення квоти на основі державного замовлення Міністерством освіти і науки України створюються спеціальні групи для глухих
Київський державний коледж легкої промисловості
01142, м.Київ, вул.І.Кудрі, 29,
тел.: (044) 269-14-23, факс: 269-01-62.
Освітньо-кваліфікаційний рівень підготовки “молодший спеціаліст”:
• спеціальність 5.05160201 “Швейне виробництво” (денна форма);
• спеціальність 5.05
...
Читати далі »
|
Графік проведення ЗНО 2014 року
Графік проведення зовнішнього незалежного оцінювання визначається згідно з затвердженим Міністерством освіти календарним планом підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів у 2014 році.
У 2014 році зовнішнє незалежне оцінювання планується провести з 3 по 27 червня. Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури проходитиме впродовж двох днів (І та ІІ сесії).
Тестування з усіх інших предметів відбуватиметься в один день.
Дати проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2014 року:
Іноземні мови (англійська, німецька, французька, іспанська) — 3 червня.
Українська мова і література (І сесія) — 5
...
Читати далі »
|
Круглий стіл: "Сучасні методи реабілітації дітей з порушеннями слуху"
Всеукраїнська громадська спілка “Асоціація фахівців з кохлеарної імплантації, реабілітації та родин імплантованих дітей”, Центр корекції слуху “Інфотон”, Компанія “Cochlear AG” та Міжнародний благодійний фонд “Планета взаємодопомоги” запрошують Вас до участі в одноденному круглому столі на тему “Сучасні методи реабілітації дітей з порушеннями слуху”.
Круглий стіл має стати першим кроком до започаткування низки заходів, спрямованих на обговорення та сприяння вирішенню наступних питань:
-поширення інформації про кохлеарну імплантацію та реабілітацію;
-раннє виявлення порушень слуху у дітей та раннє втручання;
-інклюзія дітей з кохлеарними імплантами в заг
...
Читати далі »
|
Наш час - час змін і перетворень у різних сферах життя, зокрема й у навчально-виховному процесі нечуючих.
Педагоги шкіл покликані виховати людину - впевнену в собі, перспективну, вміючу поєднати духовний світ, знання, практику та ініціативність.
Це можливо лише за умов особистісно-зорієнтованого навчання та виховання, тому що педагогічні технології, зорієнтовані на особистість, найповніше забезпечують комфортні, безконфліктні й безпечні умови розвитку дитини, всебічно реалізують її природний потенціал.
Цей підхід був і залишається головним у роботі педагогічного колективу Березівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-III ст. для дітей зі зниженим слухом.
Інтерактивні технології, технологія інтегрованого та розвивального навчання, колективних творчих справ, навчання як дослідження, створення ситуації успіху, проектна технологія займають ч
...
Читати далі »
|
Проект “Читаємо казки” - додаток до складеної нами Програми жестової мови (1-4 класи шкіл глухих дітей, 2004 рік). Програма рекомендує використання відеозаписів зустрічей з видатними працівниками УТОГ, зі старшокласниками, складання казок учнями. Останнє завдання найскладніше для глухих школярів.
Ставлення педагогів і батьків до казок, звичайно, позитивні: казка виховує, навчає, розвиває. Але для глухого малюка, який лише починає оволодівати українською мовою (а це довгий і складний процес), словесний текст надто незрозумілий, а іноді й недоступний.
Отже, наша робота на допомогу батькам учнів, учителям 1-4 класів та студентам дефектологічних факультетів. Вона складається з відеозаписів трьох казок жестовою мовою й методичних рекомендацій щодо поєднання застосування жестової мови й словесних засобів навчання, використання набутих понять в процесі формув
...
Читати далі »
|
Как известно, московские неслышащие педагоги вновь объединяются. В феврале было принято решение создать общественную организацию “Объединение глухих учителей” без образования юридического лица.
Совершим небольшой экскурс в прошлое. Идея объединить глухих учителей принадлежала кандидату педагогических наук Ирине Цукерман еще в начале девяностых годов. Ее поддержал тогдашний председатель МГО ВОГ Игорь Абрамов и проявил инициативу в образовании МАГУ (Московская Ассоциация Глухих Учителей). На первом собрании в 1994 году присутствовало 16 педагогов, а через год численность членов МАГУ увеличилась до 51 человека. Возглавила первую в мире ассоциацию неслышащих педагогов учитель Люблинской школы, почетный работник общего образования РФ Мария Евсеева.
Неслышащие преподаватели разных школ встречались, делились своими новаторскими наработками, изучали опыт зарубежно
...
Читати далі »
|
18-летняя школьница надела на выпускной платье с открытой спиной. Школьная администрация посчитала наряд слишком вызывающим и не позволила девушке появиться на балу в таком виде.
Мама девочки рассказала о том, что при выборе праздничного платья они ориентировались на школьный устав. “В правилах сказано, что наряды с открытой спиной допустимы. Единственное ограничение касается длины платья и обнаженного живота“, – поделилась женщина. Они остановили свой выбор на платье в пол с обнаженной спиной, но администрация посчитала его слишком вызывающим.
Школьница только пришла на бал, когда к ней подошел завуч и попросил покинуть помещение за нарушение правил дресс-кода. Жертвой строгих уставов стали еще две девушки, и они смогли вернуться только после того, как см
...
Читати далі »
|
У Державній національній програмі “Освіта” наголошується на необхідності вдосконалення освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку в системі закладів суспільного виховання, забезпечення їхньої повноцінної життєдіяльності та соціальної адаптації, розвитку адаптаційних можливостей.
Розв'язання задач соціальної адаптації в значній мірі лягає на плечі спеціальної школи.
Одним із цих завдань є створення умов для розвитку вихованців, найважливішим з яких є формування словесної мови. Це легко зрозуміти, якщо врахувати ту виключно важливу роль, яка належить мові в житті людського суспільства і кожної людини зокрема. Адже мова - це засіб і спілкування, і мислення, і пізнання оточуючої дійсності. Шлях до суспільства лежить виключно через мову і мовні форми мислення.
Наші педагоги, які працюють в школі більш 30-ти років, відзначають, що порівня
...
Читати далі »
|
Я работаю учителем русского языка в 6-ом классе, где обучаются дети с задержкой психического развития. По социальному положению два ученика из полных семей, 2 - из неблагополучных. Это глухие ученики с разным уровнем подготовки и общего развития. Занятия ведутся по программе, соответствующей основным образовательным стандартам. В последние годы было расширено содержание учебного материала: увеличен объем знаний по всем разделам языка за счет включения материалов, предлагаемых действующей программой в более старших классах. Так, программа включала группу вопросов познавательного характера, знание которых расширяет представления ребенка об окружающей действительности; большее внимание обращается на грамматические формы слов. Содержание материала было приведено в более стройную систему с учетом программных требований последующих классов. Уточнение словаря для 6 класса и определение словаря для 7 класса позволило обеспе
...
Читати далі »
|
« 1 2 ... 51 52 53 54 55 ... 71 72 » |