Четвер, 25.04.2024, 23:47
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів

Захист прав виборців

Як захистити свої виборчі права?
Як не порушити виборче законодавство?

Право голосування
Мені виповнюється 18 років 5 червня 2014 року. Я зможу проголосувати?
Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України “Про вибори Президента України” до списку виборців для повторного голосування включаються громадяни України, яким виповнилося або на день голосування виповниться 18 років. Таким чином, 25 травня на виборах Ви проголосувати не зможете, а 15 червня, у випадку повторного голосування (так званого 2 туру, якщо він відбудеться), можна.

Я киянин і хочу обирати мера Києва 25-го травня, але в цей день буду поза межами столиці. Чи зможу я проголосувати?
Право голосу на місцевих виборах та на вибо ... Читати далі »

Категорія: Консультація | Переглядів: 702 | Додав: Admin | Дата: 22.05.2014

У наш час гуманізації та демократизації суспільства нема потреби переконувати будь-кого в актуальності проблем комплексної реабілітації та соціалізації людей з обмеженими можливостями, зокрема, з вадами слуху. Одним з головних чинників соціальної захищеності таких людей є вибір ними професії, що вимагає спеціальної організації навчального процесу і особливих методик навчання. У різних країнах вони мають свої особливості. Зокрема, в Україні молодь з вадами слуху має можливість отримувати освіту в 17 навчальних закладах І-II рівнів акредитації за 14 спеціальностями.
Одним із таких навчальних закладів є Херсонський базовий медичний коледж. Він розпочав свою роботу ще у жовтні 1872 р. як земська фельдшерська школа, а вже до середини XX ст. став багатопрофільним медичним навчальним закладом, в якому готували медичних фахівців за спеціальностями: фельдшер, акушерка, медична сестра, ... Читати далі »

Категорія: Медицина | Переглядів: 937 | Додав: Admin | Дата: 21.05.2014

В течение последних лет принят и опубликован ряд важных государственных документов, непосредственно касающихся защиты прав лиц с ограниченными физическими возможностями. Принят Закон "О дошкольном образовании" и самое главное - в системе общего образования - дошкольное определено как приоритетное. Это обязывает работников специальных детских учреждений направлять свою работу по психологической реабилитации, коррекции и возможной предполагаемой компенсации дефекта глухих и слабослышащих детей на формирование у них определенных качеств. Это будет способствовать социальной адаптации на первой ступени обучения, охватывающего время от рождения ребенка с проблемами слуха до поступления его в школу, то есть период, который в общепринятой возрастной психологии определен периодом раннего детства. А как показывает опыт, формирование психических функций и элементарных форм пов ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 869 | Додав: Admin | Дата: 16.05.2014

Серед основних чинників розвитку людства одним з найважлиніших є постійне незадоволення досягнутим і потреба невплинного руху вперед, до досягнення певних ідеалів. Освіченість і освіта такі ідеали продукують, а тому й самі повинні перебувати у постійному процесі реформації, розвитку, удосконалення.
Сучасний світ глобалізується, все більше приходить до висновку, що всі ми, на маленькій планеті Земля, тісно пов'язані, залежимо від культури, технологій, традицій, моралі, вироблених не тільки В країні, в якій живемо.
Вважаю, що дефініція “реформа” стосовно галузі освіти повинна сприйматись освітянами, насамперед владою, громадою як природний процес самого існування освіти.
Початок XXI століття показав, що основним пріоритетом становлення державності в Україні є повернення до гуманістичних цінностей, першовартості людини і доцільності існування вс ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 909 | Додав: Admin | Дата: 12.05.2014

Відомо, що будь-яке патологічне порушення змінює цілісність і природність життя дитини, порушує її контакт з оточуючим світом, знижує життєву компетентність і діяльнісний потенціал, обмежує можливості фізичної, інтелектуальної, культурної адаптації, ускладнює соціалізацію та інтеграцію таких дітей у суспільство.
Первинні порушення в розвитку, втому числі стійке зниження слуху, призводять до випадіння дитини з соціально-культурного традиційного освітнього простору, порушення зв'язку з культурою як джерелом розвитку специфічних людських здібностей і способів діяльності, з фізичною культурою як складовою загальної культури людства.
Для дітей зі зниженим слухом характерним є порушення слухового сприймання, недостатній розвиток мовлення, пізнавальних процесів, своєрідність розвитку рухової сфери.
Оскільки специфічною особливістю керування рухами людини є мовл ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1241 | Додав: Admin | Дата: 08.05.2014

Дуже часто, особливо від юристів, можна почути таку фразу: “Незнання законів не звільняє від відповідальності” (ч.2 ст.68 Конституції України). Однак, як не дивно, жоден нормативний акт не містить дану істину, включаючи Кримінальний Кодекс України, який, як відомо, є єдиним джерелом кримінального права. Логічно виникає питання: чому ж незнання законів не може звільнити від відповідальності?

З юридичної точки зору, відповісти на це питання досить складно. Дійсно, ні один закон не говорить про це. І немає ніякого документального підтвердження подібного вислову, що збиває багатьох з пантелику і змушує шукати різноманітні виправдання в свою сторону. Є закон - є відповідальність за вчинене порушення чи злочин. Інших варіантів і бути не може - скаже людині будь-який юрист, і буде абсолютно правий. Тому краще поглянути на поставлене питання з іншого ракурсу і постарат ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 2139 | Додав: Admin | Дата: 04.05.2014

“Немота является самым сильным тормозом умственного развития глухонемого ребенка, растущего в среде слышащих”, - написала в свое время Наталия Рау, всемирно известный русский сурдопедагог, и логопед, основавшая в XIX столетии первое в Европе дошкольное учреждение для глухонемых детей. Но на дворе XXI век! И во львовской специализированной школе-интернате №101 “читают” Пушкина...
“В тот год осенняя погода стояла долго на дворе...” - руки взлетают, косички - в разные стороны! Двенадцатилетняя Лена буквально дышит стихотворением...
-Глухонемой - человек с нормальным интеллектом, просто он ограничен в получении информации, - говорит директор школы Юрий Крамар. - Может быть, поэтому глухонемые дети в два раза быстрее способны овладевать компьютером, чем слышащие, - семилетний интернатовец в этом вопросе легко обходит десятиклассн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 852 | Додав: Admin | Дата: 01.05.2014

Шановні члени Об'єднання нечуючих педагогів (ОНП) !

     Незважаючи на складну обстановку у країні, правління ОНП сподівається, що вдасться у червні 2014 року провести заплановані звітно-виборні збори членів Об'єднання нечуючих педагогів.
     Одним з основних питань його порядку денного буде розгляд питання щодо внесення змін та доповнень до Статуту ОНП у відповідності зі змінами у законодавстві та через необхідність приведення змісту Статуту у відповідність до сучасних реалій.
     У зв  ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 616 | Додав: Admin | Дата: 28.04.2014

Соціальна політика України зорієнтована на реалізацію конституційних прав людей з обмеженими можливостями, одним з яких і є прано на освіту. Законом України "Про загальну середню освіту” передбачено, що середня освіта є основою для подальшої освіти і трудової діяльності. І наскільки дитина після школи буде підготовлена для подальшого навчання чи працевлаштування залежить її інтеграція у виробниче і особливо - суспільне життя. Учні з вадами слуху оволодівають, як правило, лише примітивною фізичною працею і беруть участь у вирішенні головним чином вузькопобутових соціальних питань. Таким чином вони виявляються недостатньо пристосованими дожиття.
Аби не відчувати себе покинутими і самотніми, нечуючим потрібна робота, бо саме робота пов'язує людину з суспільством, дає стимул до життя. За соціологічним дослідженням, що проведено фахівцями Державного центру зайнято ... Читати далі »

Категорія: Країна глухих | Переглядів: 1317 | Додав: Admin | Дата: 27.04.2014

Ми не завжди цінуємо те, що дано нам від Бога, а саме: можливість бачити сонце, чути пташиний спів, милуватись барвами природи. Тимчасом як в Україні тисячі фізично обмежених людей, котрі хоча й живуть у світі вічної тиші або темряви, усе ж прагнуть давати користь державі, бути повноцінними членами суспільства. Колись існували спеціальні програми, за якими люди з вадами слуху чи зору навчались, а потім і працевлаштовувались. Але сьогодні ці категорії громадян перебувають за межею ринку праці. Проте не втрачають надію, що їх таки почують і допоможуть стати на життєву стежину…
Дитинство Роксолани Рибінцевої пройшло в курортному Трускавці, де народилася. Коли навчалась у школі, була там єдиною дитиною з ослабленим слухом. Мама Наталія Олександрівна - домогосподарка, батько Сергій Петрович - вантажник у санаторії. Обоє - глухонімі. А Роксолана чує з допомогою слухового ап ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 781 | Додав: Admin | Дата: 23.04.2014

« 1 2 ... 50 51 52 53 54 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024