Четвер, 28.03.2024, 14:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів

Знання мови важливе для кожної людини, незалежно від того, збережена чи порушена її слухова функція. Бо саме мова є найголовнішим способом комунікації людини, бо саме мова є необхідною умовою в формуванні мислення і невід'ємним компонентом спілкування, в процесі якого людина розвивається і вдосконалюється.
Отже, навчання дітей рідної мови - це одне з найважливіших завдань, яке стоїть перед спецшколами для дітей з порушеннями слуху вже протягом багатьох років і залишається актуальним для майбутніх поколінь.
Втрата слуху в ранньому віці не може служити перешкодою до всестороннього розвитку людини. Наука і практика доводять, що глуха дитина володіє всіма потенціальними можливостями, щоб стати соціально повноцінною особистістю. Необхідною умовою реалізації цих можливостей є навчання словесній мові.
На відміну від мови чуючого, мова глухої дитини формується в умо ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1828 | Додав: Admin | Дата: 17.10.2014

Реформування й удосконалення національної системи освіти, що відбувається внаслідок високої динамічності соціально-економічних процесів і трансформацій в Україні, потребує безперервного пошуку шляхів вдосконалення змісту, форм і методів навчання дітей з вадами слуху і підготовки до самостійного життя.
В центрі уваги має бути взаємозв'язок між людиною і навколишнім середовищем (у тому числі і соціальним). Змістом соціальної роботи стає соціальна інтеграція людей з порушеннями слуху і допомога в усвідомленні реалізації ними своїх невід'ємних людських прав.
В нашій країні створена ціла система спеціальних навчально-виховних закладів для одержання певного освітнього рівня глухими дітьми. Найбільш вагомою складовою неперервної освіти є загальна середня освіта, основним навчальним закладом є спеціальна школа.
Повну загальну середню освіту учні з порушенням ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1105 | Додав: Admin | Дата: 11.10.2014

Я работаю учителем русского языка в 6-ом классе, где обучаются дети с задержкой психического развития.
По социальному положению два ученика из полных семей, 2- из неблагополучных. Это глухие ученики с разным уровнем подготовки и общего развития.
Занятия ведутся по программе, соответствующей основным образовательным стандартам. В последние годы было расширено содержание учебного материала: увеличен объем знаний по всем разделам языка за счет включения материалов, предлагаемых действующей программой в более старших классах. Так, программа включала группу вопросов познавательного характера, знание которых расширяет представления ребенка об окружающей действительности; большее внимание обращается на грамматические формы слов. Содержание материала было приведено в более стройную систему с учетом программных требований последующих классов. Уточнение словаря для 6 класса и оп ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 652 | Додав: Admin | Дата: 05.10.2014

Кожна людина, незалежно від стану здоров'я, наявності фізичного та розумового порушення, має право на рівний доступ до якісної освіти та право вибору навчального закладу і форми навчання.
Як сказано в “Положенні про організацію інтегрованого навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах”, інтегроване навчання, враховуючи індивідуальні відхилення розвитку, базується на тому, що всі діти мають право на самоствердження в суспільстві, а кожна дитина гідна поваги внаслідок її унікальності.
Головною метою інтегрованого навчання є створення умов для особистісного розвитку творчої самореалізації та утвердження людської гідності дітей з особливими потребами.
Основними завданнями інтегрованого навчання є:
•забезпечення права дітей з особливими потребами на здобуття загальної середньої освіти в умовах загальноосвітні ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 892 | Додав: jurist | Дата: 30.09.2014

Вперше познайомилася з проблемою навчання слабочуючих дітей у 1966 році. Саме 60-ті роки були початком роздільного навчання глухих і слабочуючих (туговухих - тоді говорили) дітей. Саме ця референція дала поштовху розвитку спецметодик роботи з цими подібними, але й різними за особистісними особливостями та можливостями дітьми.
Розбудова особистісно-зорієнтованого процесу в спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті потрібна в такій же мірі, як і в загальноосвітній.
Кожна школа розробила та реалізовує систему особистісно зорієнтованої освітньо-виховної системи, яка сприяє становленню особистості школяра з вадами слуху як суб'єкта власної життєвої творчості - особистості, здатної зорієнтуватися в умовах швидкозмінного соціуму, визначити мету своєї діяльності, скласти план та добрати соціально сприятливі засоби досягнення своєї мети, реалізувати заплановану діяльніст ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 862 | Додав: jurist | Дата: 25.09.2014

Початок нового навчального року спонукає педагогів до праці і пошуків. Своїми думками стосовно проблем, які необхідно вирішити, ділиться нечуючий викладач інформатики Львівської спецшколи-інтернату Марії Покрови Валентин Шестаков.
Для людини з вадами слуху головною проблемою є її адаптація в навколишньому середовищі, тобто в соціумі, яке, на відміну від неї, складається з особистостей, які володіють слухом. Як знайти своє місце у цьому соціумі? Це питання хвилює нечуючих учнів і їхніх батьків. Безумовно, в період дорослішання у будь-якої дитини, а особливо у такої, яка має проблеми зі здоров’ям, повинна бути вихована та закріплена тверда впевненість щодо її позитивного розвитку у майбутньому. Тому на етапі виховання серйозна увага має бути приділена професійній орієнтації такої особистості, тобто вибору майбутньої професії. З досвіду знаю, що цьому питанню не приділяєт ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 695 | Додав: jurist | Дата: 18.09.2014

У 20-30-ті роки XX ст. в Києві функціонували Всеукраїнські політехнічні курси для інвалідів (ВУПКІ), створені у 1923 році за ініціативою Народного комісаріату соціального забезпечення (НКСЗ). Про діяльність цих курсів в педагогічній літературі та матеріалах Українського товариства глухих зустрічаються лише побіжні згадки, між тим архівні матеріали свідчать, що педколективом зазначеного закладу за порівняно короткий термін було накопичено значний досвід у справі навчання інвалідів, зокрема зі слуху.
Отже, курси мали на меті надати своїм слухачам загальну освіту об'єднань інвалідів. Також курси ставили завдання розвитку політичного і культурного рівня, самостійності й ініціативи, трудової дисципліни своїх вихованців. Крім навчально-виховної роботи, одним з напрямків діяльності курсів було “вивчення фізіологічного, психологічного та душевного стану тих, що навчаються, ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 754 | Додав: jurist | Дата: 12.09.2014

Правила роботи класного керівника зі щоденниками учнів:
1.Щоденник має перевірятися класним керівником один раз на тиждень.
2.Учні повинні чітко знати вимоги, які висуває класний керівник до ведення щоденника.
3.Щоденник учня має відображати результати його навчальних досягнень без акцентування на особистих якостях учня.
4.Щоденник учня має відображати його активність у житті класу та результативність його участі в шкільному житті.
5.Наприкінці тижня учні можуть підрахувати й зафіксувати кількість позитивних оцінок за минулий тиждень. Це приємно й батькам - зазирнувши у щоденник дитини, побачити її досягнення за тиждень.
6.Щоденники треба використовувати для того, щоб підтримувати учня у складні для нього хвилини життя, аби своїм записом щиро відзначити його успіхи та досягнення.

Записи у щоденниках учнів, які робить класний керівник, ... Читати далі »

Категорія: Освіта України | Переглядів: 5059 | Додав: Admin | Дата: 04.09.2014

Шановні члени Об'єднання нечуючих педагогів!

     Дозвольте висловити слова щирої подяки членам ОНП, які взяли активну участь у звітно-виборних зборах нашої організації, подякувати за довіру у зв'язку з моїм обранням на посаду президента ОНП, побажати успіхів і плідної роботи новому складу правління і ревізійної комісії.
     Велика вдячність всім членам ОНП, які взяли участь у роботі над новим Статутом ОНП: В.Маринець, В.Тимошенку, М.Рибальченку, О.Володіну, Г.Кострикіній та іншим. Зараз новий варіант Статуту проходить реєстрацію в Головному управлінні юстиції у м.Києві.
     На порозі - новий навчальний рік. У неспокійний, складний для нашої рідної країни час розпочинається він... Не всі школярі зможуть прийти до школи, не всі вчителі і в ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 730 | Додав: Admin | Дата: 30.08.2014

Основою для підготовки цієї доповіді стали деякі особисті спостереження в ході редакторської діяльності стосовно особливостей викладення глухими людьми думок у писемній формі, а також (у деяких випадках) наявність безумовного впливу на цей процес жестової мови. Мета цієї доповіді - ще раз привернути увагу педагогів-практиків і науковців до цих особливостей і сприяти позбавленню наявних недоліків писемного мовлення осіб з вадами слуху і, таким чином, надати допомогу нечуючим людям у здобутті повноцінної освіти і самореалізації.
У першу чергу, хочеться зазначити, що українська жестова мова, як і будь-яка мова, взаємодіє з іншими мовами, а також з видами мовлення словесної української мови (усним, писемним).
Цей вплив відбувається за таким же принципом, як і вплив інших мов одна на одну. Існує загальновідомий фактор впливу однієї мови на інші, які знаходяться у вжитк ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1238 | Додав: Admin | Дата: 28.08.2014

« 1 2 ... 46 47 48 49 50 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024