Середа, 20.06.2018, 17:57
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [91]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [83]
Освіта глухих [154]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [60]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів

У Резолюції XII Всесвітнього конгресу ВФГ зазначено, що 80% глухих людей світу не одержує навіть початкової освіти. На такому фоні Україна має вагомі здобутки в одержанні освіти особами з вадами слуху. У нашій країні є глухі і слабочуючі, котрі мають різний рівень освітньої підготовки: початкову освіту, неповносередню, загальну і спеціальну середню та вищу освіту. Втім, порівняння цифрових показників свідчить про те, що найбільша кількість осіб з вадами слуху має початкову освіту, незначна - неповну середню, ще менше - середню (середню спеціальну). Вищу ж освіту має малочисленна кількість нечуючих в Україні (0,7 %). Таким чином, рівень освіти нечуючих потребує підвищення, хоч у цьому плані є певні позитивні зрушення за останнє десятиріччя.
Сьогодення вим ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 593 | Додав: Admin | Дата: 29.06.2013

 

Заснування у 1968 році лабораторії сурдопедагогіки, як самостійної одиниці, було здійснено при Інституті педагогіки за ініціативи та фінансової підтримки Центрального правління Українського товариства глухих (голова ЦП УТОГ - К.Філонок. заступник - Т.Філяніна).
Теми досліджень, які ініціювало Центральне правління, впродовж більш як двадцятирічного періоду співробітництва (голови ЦП УТОГ: Ф.Семко, П.Шпак, Ю.Максименко) були актуальними та перспективними. Це, зокрема, навчання дорослих у вечірніх школах для глухих, виховання глухої дитини в сім'ї, покращення дошкільної підготовки та удосконалення навчально-виховного процесу у школах-інтернатах для глухих дітей.
Для вечірніх шкіл були підготовлені програми, методичні посібники з використання технічних засобів (М.Медведев), з української, російської мов (Є.Пущин, Г.Чефранова, Р.Якуб ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 425 | Додав: Admin | Дата: 27.06.2013

Ми живемо сьогодні, наприкінці двадцятого сторіччя, у світі, сповненому тривог, але водночас і дивовижних перспектив на майбутнє. А проте ми спроможні контролювати свою долю і змінювати своє життя, сподіваючись на краще, чого попередні покоління навіть уявити собі не могли.
Сьогодні у Львівській спецшколі-інтернаті для глухих дітей ім.Марії Покрови працюють педагоги з вадами слуху. Це Олег Думинець і Валентин Шестаков.
Коротко розповім, як я йшов до професії педагога.
Я народився 7 лютого 1965 року у Львові, в сім'ї службовця. Слух втратив внаслідок родової травми. З 1969 року навчався у Львівській спецшколі-інтернаті №101 для глухих дітей. Під час навчання захоплювався точними науками, зокрема математикою, і тому в майбутньо ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 553 | Додав: Admin | Дата: 25.06.2013

Шановні відвідувачі, цей розділ знаходиться на стадії розробки та інформаційно-змістовного наповнення і буде доступний пізніше. Дякуємо за інтерес, проявлений до нашого Інтернет-ресурсу. Удачі вам, і до зустрічі на поточних сторінках!

... Читати далі »
Категорія: Законодавство | Переглядів: 29053 | Додав: Admin | Дата: 24.06.2013

Статистика преступлений в США неумолимо свидетельствует о постоянном росте случаев сексуальных отношений между учительницами старших классов и учениками.

1.Учительница танцев занималась сексом с ученицей после футбола
В США педагог развращала свою воспитанницу после каждого матча по футболу и на переменах
В штате Техас школьная учительница танцев Аманда Финстра занималась сексом со своей 17-летней ученицей после каждого футбольного матча, который они смотрели вместе.
Отношения между учителем и ученицей начались после того, как взрослая женщина поцеловала школьницу, когда отвозила ее домой. Девочка ничего не сказала родителям.
Зато между девочкой и учительницей начались длительные отношения. Финстра занималась ... Читати далі »

Категорія: Адміністратор сайту | Переглядів: 2559 | Додав: Admin | Дата: 23.06.2013

Для осіб з вадами слуху у нашій країні створена державна система освіти, яка пройшла тривалий шлях у своєму становленні та розвитку. На сучасному етапі дана система в основному відповідає структурі освіти, визначеній Законом про освіту в Україні.
Першою ланкою є дошкільна освіта. Тут наявні вагомі здобутки у навчанні та вихованні дітей з вадами слуху дошкільного віку. За останні десятиріччя значно зросла мережа спеціальних закладів та кількість дітей, які в них перебувають. Існують також дошкільні відділення (групи) при школах-інтернатах, що дає можливість забезпечити наступність у навчанні дітей та посилює відповідальність педагогічного колективу за якість їхньої підготовки до навчання у 1-му класі.
Позитивним можна вважати організацію диференційо ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 3318 | Додав: Admin | Дата: 22.06.2013

Вивчаючи історію навчання глухих в Україні, починаючи з дореволюційного періоду, не можна не згадати Івана Панасовича Соколянського, видатного педагога, вченого-дефектолога, науковця-експериментатора.
Педагогічна громадськість України відзначила у 1999 році 110-у річницю від дня його народження. Діапазон наукових інтересів вченого широкий і багатогранний. Науково-дослідна і педагогічна діяльність І.Соколянського включала широке коло загальнопедагогічних проблем. Особливо плідною була його робота, що припадає на період створення фундаменту педагогічної теорії та практики в 20-30-ті роки, які характеризуються значним підвищенням національно-культурного розвитку, створенням власної системи народної освіти. І.Соколянський стояв біля джерела становлення й раннього періоду розвитку вітчизняної педагогіки як самостійної наукової галузі.
І.Соколянський - ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 853 | Додав: Admin | Дата: 19.06.2013

Фашистська окупація України завдала значних збитків не тільки народному господарству республіки, але й культурі, освіті ій науці. За ці роки було знищено 8104 шкільних приміщень і частково зруйновано 10052. Тільки системі Міністерства освіти УРСР було завдано збитків майже на 6 млрд. карбованців.
За роки німецької окупації більшість приміщень спеціальних шкіл було зруйновано; підручники, науково-методичну та художню літературу навчальних закладів знищено; шкільне майно пограбовано. Вчителі і вихователі шкіл для глухих дітей частково були евакуйовані. Ті ж, що не змогли виїхати, використовувалися німцями як чорнороби.
Голод під час окупації призвів до загибелі 7 вчителів харківських спеціальних шкіл. В катівнях гестапо було замучено 30 кращих педагогів.
Лише окремі школи для глухих дітей під час німецької окупації мали змогу працювати, однак кількість учнів у них була мізе ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 658 | Додав: Admin | Дата: 17.06.2013

Хочу рассказать о неизвестных многим сведениях, которые находятся в Музее истории Украинского общества глухих при Культурном центре УТОГ. Неслышащая соседка из нашего дома случайно обнаружила в купленной ею книге интересные сведения о школе глухонемых на Волыни и передала ее мне для музея. Книга эта - из серии "Зодчие России”, автор Тома де Томон, выпуск 1980 года.
На стр.57, в небольшом очерке под заголовком "Институт на Волыни”, описано, как создавалось и строилось первое учебное заведение для глухонемых в Украине.
Эта информация говорит о том, что са ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 818 | Додав: Admin | Дата: 16.06.2013

Розвиток теорії і практики громадської опіки, виховання і навчання глухих дітей завершився на початку XIX ст. виникненням спеціально організованих навчально-виховних закладів (училищ). Це сталося тоді, коли в тогочасній Росії здійснювалися серйозні перетворення в галузі народної освіти, зумовлені змінами соціально-економічних умов. Розвиток капіталізму вимагав реорганізації народної освіти.
Почали створюватися перші спеціальні училища для глухих дітей. Як зазначає академік М.Д.Ярмаченко, спочатку виникали невеличкі приватні заклади, які порівняно швидко розпадалися. Наприклад, у 1805 році граф Ільїнський зробив спробу відкрити у своєму маєтку в м.Романово інститут для глухих і німих, але вона не увінчалася успіхом. В цей же час декілька спроб відкрити та ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1026 | Додав: Admin | Дата: 15.06.2013

« 1 2 ... 46 47 48 49 50 ... 53 54 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018