Вівторок, 19.06.2018, 08:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [91]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [83]
Освіта глухих [154]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [60]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів
До революції 1917 року на території України існувало близько 15 різноманітних учбових закладів для глухонімих дітей.
Як свідчать документи, надзвичайно багато уваги в них приділялось професійній підготовці глухонімих, чим ці школи вигідно відрізнялись від шкіл іноземних, де трудовому навчанню відводилось скромне місце.
Професії були різноманітні, але переважали столярна справа, лозоплетіння, крій та шиття, в'язання. Тодішні сурдопедагоги, зокрема Микола Михайлович Лаговський, розуміли велику роль професійної підготовки для інтеграції глухих в суспільстві.
Особливо розвинута була справа професійної підготовки в Олександрівській школі глухонімих в Катеринославській губернії, де директором був М.М.Лаговський. Школа співпрацювала з сусіднім механічним заводом і тому могла забезпечува ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 598 | Додав: Admin | Дата: 30.07.2013

КУДИ ПІТИ ВЧИТИСЯ ПІСЛЯ ШКОЛИ


Сайт ОНП "Куди піти вчитися. Інтернет на допомогу нечуючим абітурієнтам" має на меті всебічно ознайомити абітурієнтів та їх батьків з Інтернет джерелами з даної теми.

... Читати далі »

Категорія: Освіта України | Переглядів: 578 | Додав: Admin | Дата: 29.07.2013

 

Саме це важливе питання було винесене Київською організацією глухих на порядок денний круглого столу, який відбувся у Культурному центрі глухих 22 травня 2013 року.
У контексті загальної теми на цьому заході розглядались наступні складові:
-про працевлаштування та створення умов для професійної кар’єри інвалідів зі слуху;
-про правовий захист та доступ інвалідів зі слуху до безоплатної правової допомоги;
-про медичну реабілітацію та доступ інвалідів зі слуху до різних видів медичної допомоги;
-про соціальне обслуговування та питання роботи перекладачів жестової мови.
З урахуванням різноманітності і важливості всіх цих проблем, до участі у круглому столі організатори запросили близько 50 осіб, серед них:
-перший заступник голови Українського товариства глухих І.І.Чепчина,
-начальник відділу по роботі з інвалідами Управління ... Читати далі »

Категорія: Медицина | Переглядів: 783 | Додав: jurist | Дата: 26.07.2013

У 2001 році Харківській спеціальній вечірній загальноосвітній школі №23 для глухих і слабочуючих виповниться 75 років.
З 1964 року школа дає можливість нечуючій молоді отримувати загальну середню освіту.
У Законі України "Про загальну середню освіту” сказано, що загальна середня освіта - цілеспрямований процес оволодіння систематизованими знаннями про природу, людину, суспільство, культуру та виробництво засобами пізнавальної і практичної діяльності, результатом якого є інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток особистості, що є основою для подальшої освіти і трудової діяльності.
Загальна середня освіта є обов'язковою основною складовою безперервної освіти.
Загальна середня освіта спрямована на забезпечення всебічного розвитку особистості шляхом навчання та виховання, які грунтуються на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інте ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 463 | Додав: jurist | Дата: 24.07.2013

XXI вік - вік духовного і культурного плюралізму, вік інтеграції членів людської спільноти як осіб неповторної індивідуальності, інтеграції мікросоціумів і субкультур, інтеграції держав і національних культур, вік взаємодії і взаємозбагачення.
У суспільстві XXI віку людям з недоліками слуху, як і всім людям з особливими потребами, буде гарантовано право і надані можливості для реалізації своїх здібностей, спеціальних потреб, право вибору життєвого шляху, в тому числі і засобу одержання середньої освіти. Серед спеціальних освітянських закладів України, які надають повну середню освіту, чільне місце займає і вечірня школа. Ще зовсім недавно такий тип закладу був чи не єдиним в Україні, де глухі дорослі отримували атестат.
З часу зародження до нинішніх днів названий тип закладу пройшов складний шлях:
-30-40 роки: школи для малописьменних, школи грамоти, школи для переростків, індивідуальне навчання сільських один ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 357 | Додав: jurist | Дата: 23.07.2013

Современное общество рассматривается сегодня не как унитарный социум, где каждый член должен соответствовать некоторому единому стандарту (именно такие идеи были доминирующими в предвоенной Европе и Советском Союзе),а как обслуживание, социальная поддержка, воспитание, чтобы каждый смог сознательно выбрать свой путь, полностью реализовать свою индивидуальность. И те неслышащие люди, которые являются членами микросоциума - Общества глухих, имеют право развивать свой язык, свою культуру, получить образование на национальном жестовом языке.
Борьба за реализацию прав глухих как представителей лингвистических и культурных меньшинств, которая проводится под руководством национальных ассоциаций и Всемирной федерации глухих, уже привела к официальному признанию жестового языка и целесообразности построения на его основе билингвистического обучения глухих парламентами Швеции, Франции, Европарламентом, Комиссией ЮНЕСКО по сп ... Читати далі »
Категорія: Країна глухих | Переглядів: 640 | Додав: jurist | Дата: 22.07.2013

Дактильно-жестовая речь неслышащих. Многих она раздражает. Смотреть со стороны на разговор неслышащих - неприятное зрелище. Глухие, жестикулируя, обычно сильно гримасничают, что выглядит отталкивающе.
А почему? Потому, что наши неслышащие не владеют культурой общения в целом и, в частности, культурой жестовой речи. Глухие виноваты? Нет!!!
Человек должен приучаться к любой культуре с детства. А о культуре жестовой речи не может быть никакого разговора, пока язык жестов не введут в дошкольную и школьную программу как предмет обучения.
Сама я закончила школу для детей со сниженным слухом в с.Кисляк Винницкой области. В нашей школе, как и во всех школах такого типа, запрещалась жестовая речь.
Учителя и воспитатели не уставали повторять: "Вы должны говорить голосом, не машите руками!” Но никакие запреты в школах не могут остановить развитие жестовой речи и использование ее неслыщащими в общении между собой.
И ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 584 | Додав: jurist | Дата: 20.07.2013

У розвитку навчання й виховання дітей з вадами слуху можна виділити кілька етапів. На кожному з них по-різному ставилися завдання та визначався зміст педагогічного процесу й, таким чином, пропонувались різноманітні мовні засоби. Найбільш суттєво відрізнялись погляди на роль і місце жестової мови. Становлення системи освіти глухих на першому етапі (перша половина XIX ст.) проходило під безпосереднім впливом ідей О.М.Радищева. В 1809 році вийшов у світ його філософський трактат "Про людину, про її смертність та безсмертя”, в якому були висловлені цікаві думки про своєрідність розвитку людей, які не чують.
По-перше, він відзначив, що глухонімі спілкуються між собою жестами, і припустив, що на основі жестової мови можна й мислити, й спілкуватися. Це був дуже прогресивний погляд на глухоніму людину в тому суспільстві, де панувала думка, що "глухота - кара Божа”, та де глухонімий викликав марновірний страх. По-друге, О.М. ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1015 | Додав: jurist | Дата: 18.07.2013

Сегодня особенно остро встал вопрос о необходимости пересмотра специального образования. "Концепция государственного стандарта специального образования детей с особыми потребностями” обязывает всех работающих в специальных дошкольных, школьных, внешкольных учреждениях очень серьёзно искать новые, более совершенные пути для получения реального ощутимого результата. Как руководитель с тридцатидевятилетним стажем работы в специальном дошкольном учреждении, как сурдопедагог-дошкольник, как дочь глухих родителей, считаю необходимым высказать точку зрения как свою, так и нашего коллектива.
Краткая справка. Одесскому дошкольному учреждению - 41 год. Существует шесть групп: одна - диагностическая, три - для глухих детей, две - для слабослышащих детей. С 1980 года мы принимаем детей с 1 года 11 месяцев - 2 лет. Они находятся у нас до шести- семилетнего возраста.
В нашем учреждении созданы все ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 504 | Додав: jurist | Дата: 17.07.2013

Мабуть, зайвим є наголошення на тому, якою потрібною й важливою є перша Всеукраїнська конференція на тему: "Історія навчання глухих в Україні”, оскільки всі питання, які вона має розглянути - назрілі й актуальні. Роздумуючи над темами доповідей, я замислилася над такою: "Використання дактильно-жестової мови глухих у процесі їх освіти”. Чому? Напрошується загальнопоширена відповідь: "Тому, що жестова мова є рідною мовою глухих”. Ця фраза пояснює все й, водночас, не пояснює нічого малокомпетентним в галузі сурдопедагогіки людям.
Почну з опису свого життя. Народилась я в сім' ї глухих. Мати була слабочуючою, мала III ступінь туговухості, розмовляла фразовою мовою з аграматизмами. Батько - цілком глухий (не реагував абсолютно ні на які звуки будь-якої сили), був "німим”, тобто не говорив зовсім, лише в стані гніву з горла виривались дивні, нелюдські звуки, правда, великої сили. І батько, й мати ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 383 | Додав: jurist | Дата: 16.07.2013

« 1 2 ... 44 45 46 47 48 ... 53 54 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018