Четвер, 25.04.2024, 10:50
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів

Від різних установ ідуть нарікання щодо мовного розвитку учнів спеціальних шкіл-інтернатів.
За останні роки змінився контингент учнів. Слабочуючі діти з І-II ступенем туговухості вчаться в загальноосвітніх школах, а у спеціальних школах вже майже немає поділу на І і II відділення.
Значні зміни відбулися в навчальному плані шкіл. Зменшилась кількість годин на вивчення предметів та корекційну роботу.
На індивідуальні заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови в 2-5 класах відводиться 14 годин при наповнюваності класів 8-10 учнів, в 6-8 класах - 6 годин, в 9 класі - 4 години, а в 10-12 класах взагалі немає годин індивідуальної роботи.
Зменшилась кількість годин на вивчення української мови.
В початкових класах на вивчення української мови відводиться 7-8 годин (раніше було 12 годин). Зникли уроки зчитування з губ. Уроки розвитку мовленн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 851 | Додав: Admin | Дата: 11.01.2015

Дітей-інвалідів будуть адаптувати до нормального життя

В Україні з 1 січня 2015 року набуває чинності Закон України №1324-VII "Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання".
Прийняття запропонованого законодавчого акта дозволить продовжити вирішення проблем поступової інтеграції осіб з обмеженими можливостями здоров'я в суспільне життя, дозволить отримувати освіту відповідного рівня разом з однолітками шляхом організації інклюзивного навчання.
Нагадаємо, 5 червня 2014 року Верховна Рада України ухвалила Закон України "Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо організації інклюзивного навчання".
Законом внесено зміни до статті 12 Закону України “Про дошкільну освіту”, якими передбачено, що для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекці ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 622 | Додав: Admin | Дата: 03.01.2015

В окремі періоди складної історії України погляди її прогресивних громадян і позиції держави в цілому щодо доцільності та можливостей навчання й виховання нечуючих були достатньо різними: іноді вони випереджували розвиток суспільства, часом розвивалися паралельно з науковими теоріями вчених сусідніх країн, траплялися й стадії явного застою, припускалися помилки.
Умовними віхами цих періодів є історичні прецеденти суттєвої зміни ставлення держави та спільноти до осіб з певними відхиленнями в розвитку. Зокрема, в історії України можна виділити такі:
І (X - кінець XVII ст.) - період опіки;
II (кінець XVII - початок XIX ст.) - період спроб навчання і виховання окремих осіб з розладами;
III (початок XIX - початок XX ст.) - період усвідомлення доцільності навчання трьох категорій дітей: із порушеннями слуху, зору, розумово відсталих;
IV (початок XX ст. -199 ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1008 | Додав: Admin | Дата: 26.12.2014

От качества школьной трудовой подготовки зависит в значительной степени благополучие и счастье наших воспитанников в будущем. Как ни больно говорить, но мы вынуждены признать, что именно трудовое обучение сейчас - наиболее острая, актуальная и не решаемая проблема.
В содержании трудового обучения за последние 50 лет произошёл ряд существенных преобразований. Долгие годы в школах была однопрофильная подготовка. В течение 7-ми лет (с 5 по 12 классы) ученик изучал одну специальность (столяра, полиграфиста или швейника). В 70-е годы значительное внимание стали уделять методам политехнического обучения, расширению объёма теоретических сведений в процессе освоения специальности, повышению общего образования учащихся спецшкол.
Достижением современной педагогики является преодоление традиций узкопрофильной подготовки неслышащих детей. Для трудового обучения теперь характерна ... Читати далі »

Категорія: Країна глухих | Переглядів: 905 | Додав: Admin | Дата: 19.12.2014

Задумана форма роботи з педагогами мала стати початком операції по видаленню злоякісної пухлини з організму колективу. Вона ж мала й обезболити цю операцію.
- Ці уроки, я думаю, будемо проводити в середу, в учительський день. Перший урок проведу я. Тему уроку повідомляти не буду: вчителі повинні знати свій предмет не гірше за учнів, а урок розрахований на учнів. Наступний урок - ваш. Тему можете обрати самі, завтра скажете мені. До дзвінка залишилося три хвилини, - закінчила розмову директор, глянувши на годинник.
Надя випрямилася; з грудей мимоволі вирвалось полегшене зітхання. Глянула в ті очі, що так часто гасили в ній бажання підійти, попросити поради. Зараз погляд Ірини Дмитрівни був теплим і щирим, а замість крижинки іронії в ньому мерехтіла іскра дружелюбної лукавинки.
У середу за парти першого класу сіли вчителі. Кімната була невелика, затишна, тому спин ... Читати далі »

Категорія: Країна глухих | Переглядів: 781 | Додав: Admin | Дата: 13.12.2014

Каждому человеку свойственно стремление к жизненной самореализации как источнику радости и вдохновения. В условиях стремительного научно-технического прогресса интеллектуализация труда происходит во всех областях человеческой жизни. К сожалению, большинство людей с ограниченными физическими возможностями, как правило, остаются в стороне от современных прогрессивных технологий, заведомо ограничивая возможности своей интеллектуальной самореализации.
Национальной металлургической академией Украины совместно с Институтом современных форм и методов в образовании при Ассоциации высшего металлургического образования Украины предпринята попытка решения проблемы профессиональной ориентации и профессиональной подготовки выпускников специализированных учебных заведений для глухих и слабослышащих в высшем учебном заведении путем организации специальных подготовительных курсов.
Согласн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 919 | Додав: Admin | Дата: 12.12.2014

Продовження. Початок дивіться, будь-ласка, №1, 2, 3, 4, 5

II

Вінниця полюбилася Надії з першого по­­г­ляду. Місто тонуло в зелені. Не вулиці - алеї парку. Дівчатами-чепурушками сором’язливо виглядали з садків невеликі охайні будиночки. В порівнянні з Харковом Вінниця здалася Надії великим гарним селом, полонила душу дивним затишком своїх вулиць і скверів.

Вона швидко знайшла будинок, де розмістився обласний відділ УТОГ. У першій кімнаті, куди вели двері з вулиці, розташовувався клуб: кімната була заставлена рядами стільців, а протилежній її кінець мав підвищення - сцену. Бокові двері вели до другої невеликої кімнати, де за письмовими столами, поставленими кутом, сиділи дві жінки. Одна з них, років 45, незважаючи на свій вік, була дуже гарною. Колись каштанове, тепер густо посріблене волосся було гладко зачесане і закладене ... Читати далі »

Категорія: Країна глухих | Переглядів: 788 | Додав: Admin | Дата: 06.12.2014

Метою фізичного виховання у спеціальних закладах для глухих дітей має бути максимально можливий розвиток життєздатності дитини, корекція та розвиток таких психомоторних здібностей, як просторова орієнтація, раціональний розподіл м'язових зусиль, здатність до м'язового розслаблення, почуття часу та ритму, рухової пам'яті, швидкості рухових реакцій тощо. Відставання цих здібностей у глухих дітей в першу чергу пов'язано з вадою слуху та зниженням вестибулярної функції.
Корекція психомоторної сфери глухих дітей дозволяє покращити кінестетичний контроль, тобто вміння визначити м'язові зусилля та їх регулювання. Ці аспекти дуже важливі для соціальної й трудової адаптації дітей даної типологічної групи, а також для правильної самооцінки та самореалізації в цілому.
Практика роботи з фізичного виховання глухих дітей показала, що корекції психомоторної с ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 797 | Додав: Admin | Дата: 05.12.2014

Продовження. Початок дивіться, будь-ласка, №1, 2, 3, 4

Згадавши кумедний лист друга, Надя усміхнулася.
- Дівчата, погляньте на Надію, - показала на неї Марійка, - не інакше, як закохалася...
- З нею таке буває, - взяла подругу під захист Рая, - вона іноді розмовляє зі своїми мріями. Глянеш на неї - шепче щось. Наче молиться.
- Горить, Марійко! - кинулася до столу Рая, схопила в руку праску.
Новісінька сукня Марійки диміла, як кадило. Поклала праску на вогку ганчірку, щоб улягалася складка на подолі - і забула. Жодного разу не вдягнена сукня була безнадійно зіпсована, а разом з нею і настрій у Марійки і її подруг.
Нарядів у дівчат було негусто, діставалися вони нелегко, часто ціною недоїдання. І як же могла подруги наряджатися і йти в парк, коли одну з них спіткало таке лихо? Усі вони залишилися вдома. Так-сяк розвеселили Марій ... Читати далі »

Категорія: Країна глухих | Переглядів: 692 | Додав: Admin | Дата: 30.11.2014

“Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами” затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. №607. Він визначає вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами на рівні початкової загальної освіти, розроблений на основі затвердженого роком раніше Державного стандарту початкової загальної освіти і є базовим інструментом реалізації конституційного права на освіту дітей з особливими освітніми потребами.
Цей важливий документ визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження для дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з відповідною корекційно-розвитковою роботою. У цьому Державному стандарті визначено термін білінгвального (двомовного) навчання дітей глухих та зі зниженим слухом, як цілеспрямованого педагогічного процесу організації та стимулювання акти ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 717 | Додав: Admin | Дата: 29.11.2014

« 1 2 ... 44 45 46 47 48 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024