Четвер, 29.06.2017, 01:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [73]
Законодавство [40]
Сурдопедагогіка [81]
Освіта глухих [127]
Освіта України [44]
Освіта за кордоном [19]
Медицина [9]
Консультація [15]
Країна глухих [54]
Адміністратор сайту [6]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України,
Академії педагогічних наук України
07.07.2004, № 569/38
(у редакції наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України,
Національної академії педагогічних наук України
від 23.06.2011, № 623/61)
                             
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
27 липня 2004 р. за № 931/9530

ПОЛОЖЕННЯ
про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим),
обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські)
психолого-медико-педагогічні консультації

I. Загальні положення
1.1. Психолог ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 161 | Додав: Admin | Дата: 02.11.2016

Тест: Какая Вы мама и каким вырастет Ваш ребенок

Отвечая на вопросы теста, выпишите буквы, соответствующие Вашему ответу, просуммируйте их.
1. Ребенок проснулся с криком среди ночи и уверяет, что в комнате прячется чудовище…
А. Не надо поддерживать глупые страхи. Сам успокоится.
Б. Пристыжу, но ласково: ай-яй-яй, такой большой ребенок и т.д.
В. Пошлю мужа или других домашних разобраться. Они лучше договорятся с ребенком.
Г. Если не очень занята в этот момент, приласкаю, обниму, пошепчу что-то ласковое.
Д. Буду подробно объяснять, что чудовищ не бывает.
Е. И приласкаю, и найду способ прогнать чудовище, например, позвав волшебницу.

2. Вы опаздываете на работу, а ребенок капризничает…
А. Капризы я пресекаю на корню.
Б. Поругаю (“послушные дети не задерживают маму&rdquo ... Читати далі »

Категорія: Консультація | Переглядів: 149 | Додав: Admin | Дата: 29.10.2016

“Open Society Foundations” (“Фонд відкритого суспільства”) оголосив прийом заявок для участі у стипендіальній програмі “Інклюзивна освіта” (“Inclusive Education Scholarship Program”), старт якої розпочнеться влітку наступного року у школі Сірак’юзького університету освіти (Syracuse University’s School of Education), штат Нью-Йорк, США.
Термін подачі заявок: до 2 грудня 2016 року.

Мета програми: надати прихильникам інклюзії та працівникам освіти практику та знання для того, щоб привести реформу політики і практики освіти в своїй країні. Завдяки знанням, отриманим в рамках програми, організатори програми очікують, що учасники програми будуть поглиблювати своє розуміння всіх аспектів інклюзивної освіти та відігравати активну роль у розробці та реалізації інклюзивної практики ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 61 | Додав: Admin | Дата: 24.10.2016

28 жовтня 2016 року на базі Київської спецшколи-інтернату № 9 для дітей зі зниженим слухом відбудеться організований спільно з ОНП практикум для вчителів української жестової мови. У програмі цього заходу - відвідання відкритих уроків УЖМ.

Подробиці повідомимо пізніше.

Прохання до членів ОНП повідомити про участь у практикумі Каменську Н.М. до 21 жовтня 2016 року.

 

ПРОГРАМА
семінару-практикуму "Застосування інтарктивних засобів навчання для вчителів української жестової мови на уроках УЖМ" на базі спеціальної школи-інтернату І-ІІІ ступенів №9 міста Києва, за участю членів ГО “Об’єднання нечуючих педагогів" 28 жовтня 2016 року

... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 98 | Додав: Admin | Дата: 19.10.2016

НА ДОПОМОГУ СУРДОПЕДАГОГУ

На багаточисельні прохання членів ОНП, сурдопедагогів щодо захисту порушених трудових прав відповідь надає голова Громадської організації "Спілка нечуючих юристів" (провідний юрисконсульт) Володимир Тимошенко.

Заява — це документ, у якому приватна чи посадова особа звертається з проханням тобто пропозицією на адресу установи чи посадової особи.
Заява може бути:
— простою (викладається тільки прохання);
— мотивованою (вказується мотивація прохання);
— складною (заява містить додатки).
Особиста заява пишеться, як правило, від руки і в одному примірнику; службова заява ... Читати далі »

Категорія: Консультація | Переглядів: 204 | Додав: Admin | Дата: 15.10.2016

Кожен, хто хоч якось дотичний до школи, або просто небайдужий до якості навчання власних дітей – про цей законопроект, найімовірніше, чув багато разів.
Щоразу, коли йдеться про реформу середньої освіти, усі апелюють до того самого проекту закону №3491-д, який "завис" у Верховній Раді – і все ніяк не пройде голосування, щоб втілитись у реальність.
Втім, у четвер проект закону пройшов голосування "за основу" та відправлений на підготовку до другого читання.
Однак, яку саме нову реальність він несе?
Щоб розібратись з цим, "Українська правда. Життя" вирішила максимально просто і зрозуміло дати відповіді на найпоширеніші питання щодо змін, які впроваджує новий закон "Про освіту" у разі його прийняття.
Хоча не забувайте - це лише проект закону, який потребує доопрацювання. Міністр сама визнає, що проект не ... Читати далі »

Категорія: Освіта України | Переглядів: 106 | Додав: Admin | Дата: 10.10.2016

Веселе літо промайнуло. Вересень зробився повноправним господарем у природі. Незвично холодно стає: ранці й уночі. Лише вдень пригріває сонечко, немов намагається нагадати про літо. Поля відпочивають після виснажливої тривалої праці. Уже подарували господарям свій золотавий урожай садки. Усюди відчувається прохолодний подих осені. Сіре небо все частіше затягують низькі хмари. Сіється дрібний дощ.

Ліс стоїть сумний і мовчазний, здається, що він глибоко замислився. Дуже скоро деревам доведеться геть роздягнутися, скинути своє важке вбрання, а згодом і підставити гілки хуртовині.

Повільно кружляє в повітрі жовтогарячий листок. Тонкі осички сумовито риплять на галявині, ще не зазнавши довгого передзимового сну. Навкруги трухлявого пенька скупчилися стрункі опеньки. Їх дуже багато, кожен із грибів так і проситься в кошик. Горобина обвисла червоними розкішни ... Читати далі »

Категорія: Адміністратор сайту | Переглядів: 61 | Додав: Admin | Дата: 06.10.2016

У ці дні, коли вся Україна відзначає День працівників освіти, особливі слова вдячності — педагогам, які працюють з нечуючими. Адже дуже часто вони, вчителі й вихователі шкіл­інтернатів і дитячих садочків, стають для своїх вихованців, відірваних від рідного дому, другими мамами й татами… Людяність, теплота, душевність, вміння знайти підхід до маленької людини, позбавленої можливості чути звуки навколишнього світу, — все це притаманне більшості працівників садочків та шкіл, які першими знайомлять малюків з Країною знань.
Від щирого серця вітаємо вас, шановні сурдопедагоги, із професійним святом, яке з любов’ю називають Днем учителя! Крок за кроком, рік за роком ви прищеплюєте своїм вихованцям любов до знань, сієте в їх серцях зерна прекрасного, світлого, вічного, відкриваєте складний духовний світ буття, даєте мудрі поради, які відтак для багатьох ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 70 | Додав: Admin | Дата: 02.10.2016

Один з найбільш шанованих професійних свят усіх працівників освітньої сфери звичайно ж завжди був і залишається улюблений нами ще зі шкільних часів - День вчителя. Багато хто називає професію вчителя особливим покликанням і з цим не можна не погодитися, адже враховуючи масу складнощів, що встають перед учителями кожен Божий день, мимоволі задаєшся питанням - як вчителю вдається, не дивлячись на більш ніж скромну матеріальну зацікавленість і ряд супутніх, часто найскладніших проблем, справлятися на ряду з цим з величезним психологічним навантаженням, залишаючись при цьому людиною мудрою і толерантною, чуйною і відповідальною, впевнено і послідовно ведучи свою вірну освітню лінію в нашому житті і житті наших дітей.
Чудова професія вчителя знайшла своє визнання не тільки в наших серцях. Починаючи з 1994-го року це особливе професійне свято - День вчителя, було визнано і на міжн ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 82 | Додав: Admin | Дата: 01.10.2016

У статті на основі зарубіжних досліджень розглядається питання про ранню комунікацію нечуючої дитини в умовах сім’ї, використання жестової мови у спілкуванні дітей з порушеннями слуху.
Звертається увага на взаємозв’язок невербального і вербального характеру спілкування нечуючих дітей з чуючими дорослими. Відзначається відносна бідність емоційних проявів дитини, обумовлена невмінням чуючих дорослих забезпечувати емоційно-дійове спілкування. Підкреслюється провідна роль білінгвального методу в навчально-виховному процесі нечуючих дошкільників.
Акцентується увага батьків та вчителів на тому, що доступ до повноцінної інформації відбувається, в першу чергу, за допомогою жестової мови, на її важливій ролі у розвитку нечуючої дитини.

Реалії сьогодення потребують нового підходу до таких компонентів системи освіти як виховання й навчання: вони ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 75 | Додав: Admin | Дата: 28.09.2016

« 1 2 3 4 5 6 ... 46 47 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2017