Неділя, 21.01.2018, 11:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [87]
Законодавство [43]
Сурдопедагогіка [82]
Освіта глухих [149]
Освіта України [47]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [60]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2016 » Вересень » 28

У статті на основі зарубіжних досліджень розглядається питання про ранню комунікацію нечуючої дитини в умовах сім’ї, використання жестової мови у спілкуванні дітей з порушеннями слуху.
Звертається увага на взаємозв’язок невербального і вербального характеру спілкування нечуючих дітей з чуючими дорослими. Відзначається відносна бідність емоційних проявів дитини, обумовлена невмінням чуючих дорослих забезпечувати емоційно-дійове спілкування. Підкреслюється провідна роль білінгвального методу в навчально-виховному процесі нечуючих дошкільників.
Акцентується увага батьків та вчителів на тому, що доступ до повноцінної інформації відбувається, в першу чергу, за допомогою жестової мови, на її важливій ролі у розвитку нечуючої дитини.

Реалії сьогодення потребують нового підходу до таких компонентів системи освіти як виховання й навчання: вони ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 131 | Додав: Admin | Дата: 28.09.2016

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018