Четвер, 18.10.2018, 21:00
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [95]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [86]
Освіта глухих [158]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [61]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2016 » Березень » 27

На основі педагогічного досвіду вихователя спеціального дошкільного закладу висвітлено методику розвитку мовлення дітей з порушеннями слуху під час прогулянки. Описано діяльність вихователя, який створює для нечуючих дітей сприятливіші умови для розвитку мовлення. Підкреслюється важливість застосування словесно-жестової двомовності у навчальному процесі. Розкриваються такі форми роботи на прогулянці як спостереження, екскурсія, гра, відмічається їх важливість для розвитку мовлення нечуючого дошкільника. Акцентується увага на формуванні навичок спілкування як необхідній природній ситуації, яка можлива на прогулянці.

“Єдина справжня розкіш – це розкіш людського спілкування” С-А. Екзюпері

Згідно з науковими поглядами, особистість визначається як суб'єкт відносин і свідомої діяльно ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 290 | Додав: Admin | Дата: 27.03.2016

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018