Четвер, 18.10.2018, 19:34
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [95]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [86]
Освіта глухих [158]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [61]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2015 » Травень » 08

Безсумнівно, дуже важливою є роль жестової мови у формуванні особистості та світогляду глухої дитини. Сприяти суттєвому прискоренню процесу оволодіння навичками правильної жестової мови може широке використання в школах для глухих дітей комп'ютерної техніки. Цій темі присвячена моя доповідь.
Висновок стосовно ролі жестової мови зроблено, перш за все, на підставі власного життєвого досвіду. Адже я втратив слух, коли мені було близько року. Протягом 12 років навчався в Київській школі-інтернаті №9, де одержав неповну середню освіту. Під час навчання розумів вчителів, зчитуючи сказане з губ.
Тільки одна вчителька з географії, у якої були глухі батьки, використовувала на уроках жестову мову. Всі учні її уважно слухали і добре розуміли.
Ще одна вихователька вечорами показувала учням діафільми з титрами, пояснювала за допомогою жестів їх зміст, а потім проводила оп ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 167 | Додав: Admin | Дата: 08.05.2015

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018