Середа, 15.08.2018, 21:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [91]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [86]
Освіта глухих [157]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [61]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2015 » Березень » 16

Реформування структури і змісту загальної і корекційної освіти призвело до загострення проблеми її кадрового забезпечення. Підготовка випускників ВНЗ до роботи в навчально-освітніх закладах компенсуючого типу потребує змін у зв'язку із запровадженням інтегрованого навчання неповносправних дітей. Головне завдання викладачів педагогічних факультетів полягає у формуванні психологічної готовності майбутніх фахівців до роботи з дітьми, що мають певні особливості розвитку.
Упродовж останнього десятиріччя у розвинених країнах Європи простежується посилена увага до дітей з особливими потребами, активно відбуваються процеси їхньої інтеграції в загальний соціум. Організація корекційної освіти в Україні, зорієнтованої на особливості розвитку дитини, передбачає комплексну медико-психолого-педагогічну, трудову і соціальну реабілітацію дітей упродовж всього періоду навчання й інтеграц ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 365 | Додав: Admin | Дата: 16.03.2015

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018